Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس آمار دریافتی یکشنبه ایرنا از دبیرخانه هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز، بیشترین میانگین پیش فروش فیلم ها سرخپوست با اختلاف بسیار با دیگر فیلم ها در رده نخست قرار دارد، پس از آن مخاطبان شیرازی بیش از همه به دیدن فیلم مسخره باز علاقه مند هستند و ماجرای نیمروز 2 و متری شش و نیم به تساوی در رده سوم قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین شیرازی ها پالتو شتری، مدیترانه و حمال طلا را جزو آخرین انتخاب های خود در این جشنواره قرار داده اند.

** حمال طلا به نمایش روز سوم جشنواره شیراز نرسید
در سومین روز این جشنواره امروز (چهاردهم بهمن) فیلم حمال طلا به سالن نارنجی هنرشهر آفتاب نرسید و به گفته برگزارکنندگان برنامه به محض دریافت فیلم در سانس های جایگزین به نمایش گذاشته می شود از همین رو مخاطبان می توانند در صورت تمایل، هزینه فیلم را دریافت کنند یا فیلم دیگری را برگزینند.
مدیر اجرایی هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه مخاطبان سینما سال هاست با مطالعه فیلم های جشنواره فجر را برمی گزینند، بیان کرد: از پیش از آغاز جشنواره با توجه به گمانه زنی ها برای برخی فیلم ها استقبالی ویژه متصور بودیم که عناوینی همچون متری شش و نیم، سرخپوست، ماجرای نیمروز2، مسخره باز و زهرمار از این دسته اند و آمار نیز حاکی از استقبال مردم از این فیلم هاست.
محسن خباز افزود: مردم به برخی عناوین، کمتر اقبال نشان داده اند و این از آن رو است که مخاطبان اصلی جشنواره نقد و تحلیل ها را رصد می کنند و بر اساس آن تصمیم می گیرند که انتخاب کنند.

** فرش قرمز در شیراز پهن می شود
وی در مورد حضور عوامل فیلم ها در شیراز و فرش قرمز نیز بیان داشت: درصدد دعوت از برخی عوامل هستیم اما برنامه فشرده جشنواره و نشست های متعدد نقد و بررسی کمی این فرآیند را دشوار کرده است، هرچند برای جلب رضایت خبرنگاران و مخاطبان حرفه ای سینما حتما به زودی برنامه نشست ها را اعلام خواهیم کرد.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز به ایرنا گفت: استقبال مردم از 2 فیلم متری شش و نیم و سرخپوست باعث برگزاری سانس فوق العاده شده است و امید داریم که سانس های بیشتری برای نمایش انتخاب های برتر اهالی سینما برگزار کنیم.
مهدی رنجبر تاکید کرد: بررسی عناوین مورد توجه مخاطبان نشان می دهد مردم با دید یک منتقد به تماشای فیلم ها می نشینند و این مهم با انتخاب بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در پایان جشنواره خود را نشان خواهد داد.
همچنین بخش سیمرغ و پروانه نیز از روز سیزدهم بهمن ماه جاری با نمایش 'پاستاریونی' با حضور کودکان و نوجوانان در هنر شهر آفتاب آغاز شد که تا هفدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.
فیلم های لکنت، پاستاریونی، بنیامین، ضربه فنی و آخرین داستان در طول جشنواره هجدهم شیراز برای یک هزار و 250
دانش آموز به صورت رایگان برگزار می شود.
هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز با اکران 23 عنوان فیلم از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ماه در سه سالن سینما هنر شهر آفتاب، پردیس سینمایی گلستان و تالار حافظ برگزار می شود.
7375 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس جشنواره فیلم فجر دانش آموز کودکان و نوجوانان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۲۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آلاء» به تونس می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای اثر، نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم‌تبار، پیش از این در چهاردمین جشنواره بین‌المللی دائجون کره جنوبی، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تئاتر شهر و همچنین سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه رفته بود این‌بار در هفته دوم اردیبهشت در ششمین جشنواره مونودراما در شهر نابل تونس روی صحنه می‌رود.

شیما جعفرزاده به عنوان بازیگر و همچنین فرهاد قائمیان و محمدرضا آزادفرد با صدا در این نمایش محمد کاظم‌تبار را یاری خواهند داد.

از دیگر عوامل نمایش «آلاء» می‌توان از مربی اریال یوگا: سپیده صمدپور، طراح حرکت: امیر آقاجان، طراح لباس: سمیه پسندیده‌خواه، طراح صدا و موسیقی: علی خاتمی، مدیر تولید: حامد گودرزی، دستیار تولید: محسن صفری، طراح نور: حسین نادری، دستیار کارگردان: محمد قیاسی، علیرضا افیونی، مبین آریا، مشاور طراحی صحنه: سینا ییلاق بیگی، منشی صحنه: رضوان مقدسی، طراح پوستر و بروشور: رامین رستمی، مشاور رسانه: ناصر ارباب نام‌ برد.

در خلاصه نمایش آمده است: «چیزی تا سحر نمانده، لحظه وداع گاه اندوهگین نیست. هنگامه‌ای که شوق رسیدن در آن باشد. اکنون که جدایی بین‌مان جاری است. من به طلوع خورشید وصال‌مان ایمان دارم. به خنده‌های ممتد کنار هم. به دستانی که دوباره هم قسم خواهند شد و عشق، تبلور وجودی‌مان می‌شود.»

کد خبر 6086303 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • این خبرها را از دست ندهید
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • «آلاء» به تونس می‌رود
  • نمایش توان فنی و مهندسی ایران در سریلانکا