Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@23:21:00 GMT

۱۵۰ نفر در سردشت ویزیت رایگان پزشکی شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۱۲۹۸۶

۱۵۰ نفر در سردشت ویزیت رایگان پزشکی شدند

مسوول بسیج جامعه پزشکی سردشت گفت: ۱۵۰ نفر از بیماران نیازمند سردشت در سومین روز از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ویزیت رایگان برخوردار شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رحمان قادری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، افزود: عمده مراجعان بیمارانی بودند که از دردهای ناشی از سرماخوردگی، درد قفسه سینه، سردرد، بی اشتهایی، بی حالی و غیره رنج می بردند که پس از معاینه های لازم تعدادی از آنها برای تکمیل درمان به بخش های مورد نیاز منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ویزیت رایگان بیماران نیازمند یکی از برنامه های پزشکی در سومین روز از دهه مبارک فجر است که محل اجرای آن درمانگاه شهدا بوده و دستگاه مجری هم شبکه بهداشت و درمان سردشت و با همکای بهداری سپاه شهرستان انجام شده است.
وی گفت: ویزیت رایگان یک حرکت خداپسندانه و با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در رابطه با مردم یاری و توجه به سلامت مردم و نیازمندان که توان مالی برای درمان ندارند صورت می گیرد.
قادری تصریح کرد: امسال به تعداد پنج مورد ویزیت رایگان به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی برای نیازمندان سطح شهر و روستا انجام شده است و حدود ۸۰۰ نفر هم از خدمات آن بهره مند شدند که بیشتر مراجعان را بانوان تشکیل داده اند.
وی اظهارداشت: روز گذشته نیز یک تیم پزشکی متشکل از پزشک عمومی، دندانپزشک، روانشناس، ماما، پرستار خانم و آقا، و تکنیسین دارو برای معالجه بیماران به روستای محروم و کم برخوردار کولسه سفلی اعزام شدند که در این طرح ۱۵۰ نفر از اهالی روستا مورد معاینه های رایگان پزشکی قرار گرفتند و بیش از ۲۰ میلیون ریال داروی رایگان دریافت کردند.
سردشت دارای ۲ بخش مرکزی و وزینه است که به علت پایین بودن شاخص های توسعه یکی از محروم ترین مناطق آذربایجان غربی به شمار می رود.
به مناست دهه مبارک فجر ۱۲۱ طرح در زمینه های مختلف عمرانی و خدماتی در این شهرستان با ۱۵۳ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال هزینه به بهره برداری می رسد و ۹ طرح هم با اعتبار ۱۸۲ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.
۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به نام ایام الله دهه فجر نامگذاری شده است و امسال جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب در سراسر کشور برگزار می شود

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین

سیامک پزشکی فر رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ارزش ریالی جرایم متخلفین معادل ۳۶ میلیارد ریال بوده که از این مبلغ ۱۲ میلیارد ریال وصول شده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین معضلات حوزه مسکن، سوداگری مشاوران املاک است و این افراد در گرانفروشی مسکن و اجاره‌بها نقش اساسی دارند و از این رو باید نسبت به ساماندهی فعالیت‌های آنها اقدام شود.

پزشکی فر اضافه کرد: به منظور تنظیم و کنترل املاک و مستغلات، گشت‌هایی در استان قزوین از سال گذشته آغاز شده و تاکنون از بین ۲ هزار و ۶۴۶ بازدید در سطح استان ۷۴۳ مورد تخلف ثبت شده است.

وی، نداشتن پروانه کسب، نرخنامه، نداشتن کد رهگیری، صادر نکردن فیش رسید کمیسیون وجوه دریافتی و گران فروشی در بحث اخذ کمیسیون‌های مصوب استان را عمده تخلفات محرز در بنگاه‌های املاک برشمرد.

رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: گشت‌های مشترک نظارتی با همراهی دستگاه‌های حاضر تا ساماندهی بازار مسکن و زمین ادامه دارد و اجازه تخلف به مشاورین املاک نخواهیم داد و با متخلفان به صورت جدی برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان می‌شود
  • توضیحات وزیر بهداشت درمورد رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر