Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسدآباد گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی در اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی اسدآباد به هزار و ۶۱۵ نفر در منطقه کلیایی خدمات پزشکی، آموزشی ارائه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا علیرضایی امروز در گفت‌وگو با نافع از ارائه خدمات پزشکی و ویزیت رایگان در منطقه کلیایی اسداباد خبر داد و اظهار کرد:  در این اردوی جهادی تیم‌های پزشکی عمومی، دندانپزشکی، مامایی، پرستاری، بهداشتی، مشاوره و غربالگری به منطقه کلیایی روستای طویلان علیا اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این اردو که ۳ پزشک عمومی، ۳ ماما، یک دندانپزشک حضور داشتند، خدمات پزشکی عمومی، مامایی، اقدامات نمونه‌گیری ،درمانی، مشاوره‌ای و غربالگری به مراجعین انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسداباد افزود: در این اردو همچنین خدمات پرستاری شامل کنترل علائم حیاتی، تست قند خون به تعداد ۸۰ نفر توسط دانشجویان فوریت‌های پزشکی و بهداشت عمومی انجام گرفت.

وی ادامه داد: همچنین برنامه مشاوره روانشناسی و آموزش‌های شیوه زندگی سالم، ازدواج، مهارت‌های فرزندپروری و آیین همسرداری برای مراجعین به تعداد ۳۵ نفر انجام گرفت.

علیرضایی افزود: در این اردو جهادی کارشناسان بیماری‌ها برای ۳۰ نفر از اهالی این منطقه کلاس آموزشی غربالگری سرطان برگزار کرد.

وی گفت: همچنین به تعداد ۴۰ نفر توسط کارشناس خانواده آموزش لازم در خصوص خود مراقبتی انجام شد.

این مسئول از توزیع ۵۰ عدد پمفلت‌های آموزشی در این اردو خبر داد و افزود:
همچنین آزمایشگاه پارس همکاری لازم را در بررسی نمونه‌های اخد شده پاپ اسمیر توسط دکتر سلیمانی پاتولوژیست داشته است.

وی یادآور شد: در این اردو خدمات ارائه شده پزشکی، درمانی، مامایی، مشاوره، آموزش و غربالگری به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال ارزیابی شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان

به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی،دندانپزشک و پزشک عمومی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، متخصص تغذیه، جراح عمومی،با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد.در این مراسم سردار باقری فرمانده سپاه لرستان هم حضور داشتند به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075308 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد