Web Analytics Made Easy - Statcounter

دواین جانسون یکی از بازیگران بسیار مطرح سینماست که تقریبا همه او را می شناسد و افرادی هم که طرفدار سینما و تلویزیون نباشند، او را به خاطر حضورش در مسابقات کشتی می‌شناسند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران زیرنویس، نام این بازیگر هر ساله در لیست پردرآمدترین و همچنین پول‌سازترین بازیگران سال به چشم می‌خورد و معمولاً هم جایگاه بالایی را به خود اختصاص می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع حضور دواین جانسون در یک فیلم خود نشانه موفقیت فیلم است. فیلم جدید دواین جانسون قرار است تحت عنوان "مبارزه با خانواده من" در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ برابر با ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ اکران شود. این فیلم که نقدهای مثبت و خوبی هم دریافت کرده است، قرار بود در ابتدا تحت عنوان یک مستند منتشر شود، اما تغییر رویه داد و به عنوان فیلم منتشر می‌شود.

فیلم بر اساس مستندی به نام "کشتی گیران: مبارزه با خانواده من" اثر سال ۲۰۱۲ ساخته شده و داستان واقعی کشتی‌گیری به نام سارایا-جید بویس را روایت می‌کند. سارایا-جید که بیشتر با نام پیج شناخته می‌شود، در یک خانواده تماماً کشتی گیر متولد شده است. از والدینش گرفته تا برادران بزرگترش همه کشتی گیران حرفه‌ای بودند و این موضوع به طبع بر روی علایق پیج تأثیر گذاشته است. او کار خود را از ۱۴ سالگی شروع کرده و در سن ۲۱ سالگی توانسته به جوان‌ترین قهرمان کمربند دیواز تبدیل شود. به این ترتیب، او که در آن زمان قهرمان ان اکس تی بود، توانست قهرمان هر دو عنوان در شاخه خودش را کسب کند.

این فیلم به روایت داستان این کشتی گیر می‌پردازد و چالش‌های او را در این مسیر به تصویر می‌کشد. در این فیلم علاوه بر دواین جانسون، بازیگران دیگری همچون فلورانس پیو در نقش پیج، جک لودن، نیک فراست، وینس وان و بازیگر سریال بازی تاج و تخت لینا هیدی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. صرفاً این اسامی کافی است تا طرفداران را به سمت دانلود زیرنویس فارسی فیلم Fighting With My Family 2019بکشاند. فیلم مبارزه با خانواده من در گیشه باید با رقبای بزرگی روبرو شود. این فیلم قرار است که در کنار فیلم‌های تعقیب سرد و روز مرگت مبارک تو یو اکران شود.

فیلم تعقیب سرد در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ مصادف با ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ اکران می‌شود. نقش اصلی این فیلم را یکی از نامدارترین بازیگران سینما یعنی لیام نیسون بازی می‌کند. شخصیت‌های دیگر فیلم هم توسط بازیگرانی همچون لورا درن، امی رسوم، تام بیتمن و ویلیام فورسایت به تصویر کشیده می‌شوند. تعقیب سرد بازسازی یک فیلم نروژی به نام "به ترتیب خروج از صحنه" محصول سال ۲۰۱۴ است. این فیلم هم نقدهای مثبتی دریافت کرده و ظاهراً قرار است یکی از فیلم‌های اکشن هیجان‌انگیز سال باشد.

منتقدان نه تنها بازی بازیگران و کمدی سیاه داستان را تحسین کرده‌اند ، بلکه معتقدند که این فیلم به اندازه فیلم اصلی خوب است و از برخی جهات حتی از آن بهتر است. فیلم تعقیب سرد که قبلاً با نام "Hard Powder / پودر سخت" شناخته می‌شد، توسط کمپانی سامیت اینترتینمنت منتشر می‌شود.

لیام نیسون تا به حال در فیلم‌های اکشن زیادی از جمله تیکن بازی کرده که طرفداران بسیار زیادی دارد. در واقع طرفداران فیلم اکشن کم نیستند. حال اگر یک فیلم خوب با بازی لیام نیسون منتشر شود مسلماً توجه افراد بسیار بیشتری را به خود جلب می‌کند. با توجه به اینکه این فیلم در سینماهای کشور اکران نمی‌شود، افراد باید از طریق دانلود فیلم و دانلود زیرنویس فارسی فیلم Cold Pursuit 2019 به تماشای فیلم بپردازند.

داستان فیلم بر روی یک راننده برف روب به نام نلسون کاکسمن تمرکز دارد که در یک شهر تفریحی و پر زرق و برق زندگی می‌کند. او به همراه همسرش زندگی آرامی را دور از شهر سپری می‌کنند. هنگامی که نلسون متوجه می‌شود پسرش کشته شده است، همه چیز عوض می‌شود. نلسون تصمیم به انتقام می‌گیرد. او از مهارت‌های خود در شکار استفاده می‌کند و به جستجوی تک تک افرادی می‌پردازد که در کشته شدن پسرش دست داشته‌اند. این جستجو نبرد بزرگی را با لرد مواد مخدر به نام وایکینگ شروع می‌کند.

فیلم دیگری که رقیب فیلم دواین جانسون محسوب می‌شود، ادامه فیلم روز مرگت مبارک محصول سال ۲۰۱۷ است. فیلم روز مرگت مبارک یک فیلم اسلشر محسوب می‌شود که توسط کمپانی بلوم هاوس منتشر شد. بلافاصله بعد از موفقیت فیلم، این کمپانی خبر از ساخت ادامه فیلم داد. با توجه به محبوبیت بالای فیلم اول، دنباله فیلم هم که با عنوان روز مرگت مبارک تو یو منتشر می‌شود، مخاطبان زیادی خواهد داشت و باعث می‌شود که مخاطبان در سایت‌های دانلود زیرنویس فارسی به دنبال دانلود زیرنویس فارسی فیلم Happy Death Day 2U 2019بگردند.

فیلم "روز مرگت مبارک ۲" همچنان بر روی تری گلبمن تمرکز دارد. داستان از جایی شروع می‌شود که دو سال از اتفاقات فیلم اول، تری به صورت داوطلبانه وارد حلقه زمانی می‌شود تا بفهمد که چرا از ابتدا وارد این حلقه زمانی شده است.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ژانر اکشن فیلم سینمایی وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۳۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوریس جانسون از رای‌دادن در انتخابات محلی باز ماند

بوریس جانسون، نخست‌وزیر پیشین بریتانیا، به دلیل اینکه کارت شناسایی خود را به همراه نداشت، از رای دادن در انتخابات محلی این کشور باز ماند.

به گزارش یورونیوز، رسانه‌های بریتانیایی گزارش دادند که بوریس جانسون روز پنجشنبه برای رای دادن به یکی از حوزه‌های اخذ رای در جنوب آکسفوردشایر مراجعه کرده، اما او الزام داشتن کارت شناسایی عکس دار را رعایت نکرده و به همین دلیل مسئولان انتخابات آن حوزه به نخست وزیر پیشین بریتانیا گفته‌اند که نمی‌توانند بدون اثبات هویت به او اجازه دهند که رای خود را به صندوق بیندازد.

اسکای نیوز البته گزارش داد که بوریس جانسون که بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲ نخست وزیر بریتانیا بوده بعدا توانسته رای خود را به صندوق بیندازد و به نماینده حزب محافظه کار رای دهد.

بوریس جانسون در سال ۲۰۲۲ قانون انتخابات را ارائه کرد که بر اساس آن رای دادن تنها با داشتن کارت شناسایی عکس‌دار امکان‌پذیر است. این قانون سال گذشته در انتخابات محلی اجرا شده بود، اما این پنجشنبه نخستین باری بود که تعداد زیادی از رای‌دهندگان در سراسر انگلستان و ولز مجبور شدند برای رای دادن، کارت شناسایی عکس‌دار مانند گذرنامه یا گواهینامه رانندگی خود را به مسئولان انتخابات ارائه کنند.

بنا به آمار کمیسیون انتخابات بریتانیا، حدود ۱۴ هزار نفر به دلیل این قانون نتوانستند در انتخابات محلی پارسال رای دهند.

به گفته رسانه‌های محلی، در مجموع ۲۲ نوع کارت شناسایی برای رای دادن از جمله گذرنامه و گواهینامه رانندگی، از سوی این کمیسیون اعلام شده است.

افراد واجد شرایط، همچنین می‌توانند برای دریافت کارت «گواهی حق رای» نیز درخواست دهند و در روز انتخابات آن را به‌جای کارت شناسایی به‌همراه داشته باشند.

کمیسیون انتخابات بریتانیا می‌گوید اکثریت قریب به اتفاق مردم توانستند پیش نیاز‌های لازم برای مشارکت در انتخابات را برآورده کنند هرچند به گفته این نهاد برخی از کسانی که قصد رای دادن داشتند، به دلیل نداشتن کارت شناسایی عکس‌دار تصمیم خود برای مشارکت در انتخابات را تغییر دادند.

این نهاد دولتی همچنین اضافه کرده که شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد گروه‌هایی مانند افراد معلول و بیکار کار دشوارتری برای ارائه کارت‌های شناسایی عکس‌دار داشته‌اند.

مارک هارپر، وزیر حمل و نقل بریتانیا در واکنش با مساله الزام ارائه کارت شناسایی عکس‌دار گفت: «در کنار میلیون‌ها نفری که توانستند رای بدهند، قطعا مشکلاتی برای گروه اندکی از افراد پیش آمده است.»

دیگر خبرها

  • بوریس جانسون از رای‌دادن در انتخابات محلی باز ماند
  • درام و فانتزی ژانر فیلم‌های هشتمین پاتوق فیلم کوتاه شدند
  • پراپ تریدینگ: سفری هیجان‌انگیز در دنیای معاملات با سرمایه شرکتی
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • چت‌بات هوش مصنوعی انویدیا با قابلیت‌های هیجان‌انگیز آپدیت شد
  • دواین جانسون اتهامات اخیرش را رد کرد؛ گمانه‌زنی از آینده راک در WWE
  • «الحوثی»: سلاح‌هایی در اختیار داریم که آمریکا تصورش را هم نمی‌کند
  • بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم؛ از The Last Ronin تا ۱۳ Assassins (+عکس)
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است