Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ در این هفته از رقابت های بوندس لیگا باخت تا فاصله اش با دورتموند بیشتر شود.

طرفداری - بایرلورکوزن در خانه 3-1 از سد بایرن مونیخ گذشت.

به گزارش BamS، بعد از شکست بایرن، از کارل هاینتس رومنیگه در مورد صحنه های مشکوک داوری سوال شد. کمک داور ویدیویی گل لواندوفسکی را به خاطر آفساید مردود اعلام کرد و روی گل سوم بایرلورکوزن، رای به پذیرش گل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر من، تصمیمات کمک داور ویدیویی در بازی با بایرلورکوزن درست بود. در دو صحنه آفساید موردنظر، 2 یا 3 سانتیمتر فاصله مشخص می کرد که آفساید هست یا نه. باید بگویم این بدشانسی ما را نشان می دهد. من همچنان یکی از بزرگترین حامیان VAR هستم.

به گزارش بیلد، حسن صالح حمیدزیچ هم بعد از پایان بازی اظهار داشت:

اتفاق بزرگی نیفتاده است. هنوز 14بازی دیگر داریم و 42امتیاز وجود دارد که می توانیم به دست بیاوریم. هرچند ترجیح می دادیم در بازی با بایرلورکوزن پیروز شویم. می توانستیم با این 3امتیاز، فاصله با دورتموند را کمتر کنیم. نتوانستیم این کار را انجام دهیم و ناراحت هستیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب رسمی بایرن مونیخ در برابر رئال مادرید اعلام شد

tags # رئال مادرید ، بایرن مونیخ ، لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • دورتموند در وستفالن به پاری‌سن‌ژرمن باج نداد!
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • یان ماتسن گزینه جانشینی آلفونسو دیویس در بایرن مونیخ
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • ترکیب رسمی بایرن مونیخ در برابر رئال مادرید اعلام شد
  • یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم