Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@12:58:23 GMT

ماجرای انهدام باند مخوف «سیاه پوشان» در گنبدکاووس

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۱۴۱۱۰

رکنا: فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به اجرای عملیات پلیسی برای دستگیری سارقان محتویات صوتی خودرو در گنبدکاووس، گفت: باند سارقین موسوم به سیاه پوشان با 38 فقره سرقت در این عملیات منهدم شد.

به گزارش رکنا، علی اکبر جاویدان در گنبدکاووس با اشاره به تلاش پلیس برای ایجاد امنیت پایدار برای مردم شریف استان گلستان، اظهار کرد: پلیس همواره مقتدر بوده و در عین مهربانی با مردم با برهم زنندگان آرامش و امنیت با قاطعیت و سرسختی مقابله خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پرسنل نیروی انتظامی با بذل جان و وقف عمر خود در راه امنیت مردم هیچ‌گاه نخواهند گذاشت از سوی برهم زنندگان امنیت ذره‌ای آسیب به مردم برسد، افزود: امروز به لطف خدا پلیس در برابر خداوند متعال و وجدان‌های بیدار جامعه سربلند و روسفید است.

فرمانده انتظامی استان گلستان از بررسی دقیق پرونده سرقت محتویات صوتی اتوبیل در گنبدکاووس خبر داد و گفت: پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی و بررسی فنی صحنه‌های جرم مشخص شد که این سرقت‌ها به صورت باندی بوده است.

جاویدان با تاکید بر اینکه طی تحقیقات فنی و پلیسی، اثرهایی از سارقان به دست آمد که با پوشاندن صورت با پارچه سیاه چهره خود را در حین سرقت مخفی می‌کردند، اضافه کرد: متهمان پس از شناسایی توسط ماموران انتظامی دستگیر و عملا 38 فقره سرقت نیز در جریان این پرونده کشف شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس سرقت جرم پلیس سرقت جرم اخبار حوادث سرقت فرمانده انتظامی استان سیاه گنبدکاووس گلستان عکس فیلم بیمارستان زن مرد امام خمینی فراری مردان قتل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در این خصوص اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود