Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@02:20:37 GMT

رادوشوویچ: پرسپولیس برای قهرمانی جام حذفی می‌جنگدد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۱۴۱۲۴

رادوشوویچ: پرسپولیس برای قهرمانی جام حذفی می‌جنگدد

دروازه‌بان کروات پرسپولیس در دومین بازی خود در جام حذفی بار دیگر موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شد تا سرخپوشان راهی مرحله بعدی این رقابت‌ها شوند.

به گزارش "ورزش سه"، بوژیدار رادوشوویچ که با توجه به حضور علیرضا بیرانوند شانس کمتری برای حضور در دروازه سرخپوشان به دست می‌آورد، در جدال با سپیدرود با غیبت گلر ملی‌پوش بار دیگر درون دروازه قرار گرفت و موفق به کلین شیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او درباره نتیجه بازی و صعود از این مرحله گفت: شروع خوبی بعد از تعطیلات بود. ما این فصل به دنبال موفقیت‌های بیشتری هستیم و دستیابی به قهرمانی جام حذفی یکی از این هدف‌هاست. شانس زیادی برای خودمان متصور هستیم و حضور یک تیم دسته دومی نشان از غیرقابل پیش بینی بودن این رقابت دارد. با این حال ما دو رقیب بزرگ و قابل احترام دیگر هم داریم و هم پدیده و هم سپاهان نمایش موفقی در این فصل داشته‌اند.


دروازه‌بان پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش گفت: سپیدرود تیم قدرتمندی به همراه هوادارانش بود. آنها تلاش بالایی داشتند تا از امتیاز میزبانی خود سود ببرند. خوشحالم که توانستیم یک برد ارزشمند کسب کنیم و اکنون باید ادامه مسیر را دنبال کنیم. مسیری که اینبار می‌خواهیم در آن به قهرمانی دست یابیم.


بوژیدار درباره بازی خودش در این جدال و همچنین چند صحنه درگیری با بازیکنان حریف گفت: من همیشه برای رقابت آماده‌ام و هر وقت کادرفنی از من بخواهد برای تیم تلاش خواهم کرد. در مورد درگیری نیز چیز خاصی نبود و این بحث در جریان بازی شکل گرفت و هیچ مشکلی وجود نداشت. من بعد از بازی نیز از بازیکن آنها عذرخواهی کردم و مشکلی خاصی نبود.


دروازه بان کروات پرسپولیس درباره تقویت پرسپولیس در ادامه فصل گفت: ما همیشه خوش بین هستیم و برای بردهای بیشتر می‌جنگیم. یک هفته تمرین سخت را با جشن برد آخر هفته جشن می‌گیریم و این مسیری است که ما دنبال می‌کنیم. شرایط سختی را با توجه به قدرت دیگر تیم‌ها پیش رو داریم اما ما همیشه برای اثبات خودمان آماده هستیم. بازیکنان خوبی به جمع ما اضافه شده‌اند و بعد از ماه های سختی که داشتیم این اتفاق به ما کمک خواهد کرد.

پرسپولیس تهران بوژیدار رادوشوویچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران بوژیدار رادوشوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۴۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، امروز و فردا در حالی مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی برگزار خواهد شد که به‌نظر می‌رسد قهرمانی در این مسابقات برای هر سه‌مدعی جدی باقیمانده یعنی پرسپولیس، سپاهان و تراکتور جنبه حیاتی و حیثیتی دارد. پرواضح است که فتح هر جامی، هدف نهایی همه تیم‌های حاضر در آن تورنمنت است و اصلا نیازی نیست توضیح بدهیم چنین موفقیتی تا چه اندازه می‌تواند شیرین باشد اما وضع برای این سه‌تیم تا حدودی فرق دارد.

پرسپولیس: استقلال در لیگ، یک امتیاز بیشتر از این تیم دارد و بدون تعارف با توجه به مسابقات نسبتا آسان‌تر باقیمانده برای آبی‌ها، آنها از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار هستند. پس پرسپولیس باید نگاه جدی‌تری به مسابقات حذفی داشته باشد تا احیانا فصل را بدون جام تمام نکند؛ مخصوصا که گفته می‌شود ازجمله شروط تمدید قرارداد با اوسمار ویرا، کسب حداقل یک قهرمانی است. حالا اگر پرسپولیس در لیگ هم قهرمان شد، لذت بزرگ «دوگانه» را تجربه خواهد کرد که می‌تواند جایگاه افسانه‌ای به سرمربی برزیلی این تیم ببخشد.

سپاهان: گران‌ترین تیم این فصل با فاصله در اصفهان بسته شد و باز هم خبری از قهرمانی در لیگ نبود. مبرهن است که در چنین شرایطی فتح جام‌حذفی می‌تواند این غم بزرگ را کمی تسکین بدهد. اگر ژوزه مورایس موفق به قهرمانی در این مسابقات هم نشود، به‌احتمال بسیار زیاد باید دوران او را در اصفهان پایان‌یافته دانست، حالا هر چقدر هم که غرامت اخراج مربی پرتغالی هنگفت باشد.

تراکتور: شرایط این تیم هم در جام‌حذفی مشابه سپاهان است، تنها با این تفاوت که سرمربی تیم تبریزی جدا شده و کادر جدید با اندیشه‌ها و آرزوهای نو وارد می‌شوند. قهرمانی در جام‌حذفی برای سرمربی جدید تراکتور (احتمالا یحیی گل‌محمدی) می‌تواند یک سرمایه بسیار مهم پیش از آغاز فصل بعد باشد. در این صورت او هم در پنجره تابستانی قادر است مدیران باشگاه را به هزینه کردن ترغیب کند و هم در آغاز فصل جدید از گارانتی بالایی نزد هواداران برخوردار خواهد شد.

کد خبر 847138 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز جام حذفی فوتبال باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟