Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با اشاره به لزوم کاهش فاصله بین مردم و مسئولان گفت: خدمت بی‌منت به مردم رمز عبور از بحران‌های اقتصادی است. ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، انوشیروان محسنی بندپی عصر امروز همراه با برخی از فرمانداران، مدیران کل، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان‌های استان تهران در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) اسلامی با اشاره به اینکه امام راحل عزّت و سربلندی را برای همه آزادگان جهان به ارمغان آورد اظهار داشت: حضور در بارگاه ملکوتی امام(ره) فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) و خدمت بی‌منت به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اگر امروز امنیت و مقاومت در کشور وجود دارد به واسطه اندیشه‌های امام(ره) و تبعیت از مقام معظم  رهبری است.

تجدید میثاق رئیس‌جمهور و هیئت دولت با آرمان‌های امام راحل و شهیدانجامعه قرآنی با آرمان‌های امام (ره) تجدید میثاق می‌کنندبوشهر|13 دی‌ ماه روز تجدید میثاق تنگستانی‌ها با مقام معظم رهبری است

استاندار تهران با اشاره به اینکه امروز مفتخریم که در بخش‌های مختلف توسعه‌ای در منطقه حرف اول را می‌زنیم افزود: وحدت اقشار جامعه در تبعیت از قانون اساسی و تبعیت از ولایت فقیه از اندیشه‌های ناب امام راحل است.

محسنی بندپی عنوان کرد: خدمت بی‌منت به مردم رمز عبور از بحران‌های اقتصادی است و همه ما مکلف هستیم تا با کم کردن فاصله بین مردم و مسئولان به مردم خدمت کنیم.

وی با اشاره به اینکه توجه به اشتغال جوانان کشور  وظیفه ذاتی دولت است خاطرنشان کرد: ما مسئولان استان تهران در  بارگاه ملکوتی امام(ره) سوگند می‌خوریم که به آرمان‌های امام(ره) وفادار و پیرو مقام معظم رهبری باشیم و همواره برای خدمت‌رسانی در میان مردم باشیم.

انتهای پیام/ ت

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در نشست قضایی محاکم تجدید نظر استان گفت: پارسال ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و محکومان مالی توسط مردم استان جمع آوری شد.

ناصر عتباتی افزود: سال گذشته همچنین ۴۴ فقره قتل در استان توسط هسته‌های جهادی بخشایش و شورای حل اختلاف به سازش ختم شد که کاری پسندیده بود.

عتباتی، با قدردانی از دادگاههای تجدید نظر اظهارکرد: قضات به عنوان الگوی علمی، تجربی و اخلاقی همکاران جوان هستند و با انتقال تجربیات گرانبهای خود مدیریت دادگستری این استان را در ارتقای عمکردها یاری می‌کنند.

وی، با بیان اینکه آذربایجان‌غربی نقش بسیار پر رنگی در تأمین امنیت کشور دارد،گفت: در این خصوص نقش مهم دستگاه قضایی بسیارحائز اهمیت است که با تلاش همه همکاران بویژه دادگاههای تجدید نظر استان این مهم رقم می خورد و با قلم و دستان قضات پاکدست استان امنیت استان و عمق کشور تأمین می شود.

عتباتی اضافه کرد: به گفته مسئولان کشوری، آذربایجان‌غربی جزو پنج استان امن کشور است.

وی، به نقش مؤثر و پررنگ مردم اشاره کرد و گفت: مردم در بسیاری از امور در کنار دستگاه قضایی هستند و این نعمت بزرگی در استان محسوب می‌شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، با اشاره به اهمیت نشست‌های قضایی گفت: آموزش یکی از امور بسیار مهمی است که نباید لحظه ای از آن غافل شد و باید برنامه های آموزشی به صورت مستمر توسط قضات با تجربه و عالم به همکاران جوان منتقل شود تا اتقان آرا و رسیدگیهای بی نقص در محاکم اتفاق بیافتد.

دیگر خبرها

  • سرانه درآمد مردم اردبیل افزایش یافته است
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • آئین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • مردم سیستان و بلوچستان باید از ثروت‌های استان بهره‌مند شوند
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند