Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه برنامه " نمای باز" در ۱۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی مهدی نادریان، کاری از گروه ورزش شبکه سه سیماست که به بازخوانی رویداد‌های مهم ورزشی می‌پردازد.

این مجموعه ورزشی شامل بخش‌های " مستند پرتره"، " استودیویی " و " روایی" است و به رشته هایی، چون تیر و کمان، کاراته، ووشو، والیبال، فوتبال، کشتی فرنگی، فوتبال و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و رویداد‌های مهمی مانند بازی ایران - آمریکا در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه، قهرمانی کشتی فرنگی در المپیک ۲۰۱۲ لندن و ... می‌پردازد.

در بخش" مستند پرتره " به شخصیت ورزشی که در رویداد مورد نظر نقش اصلی داشته است، می‌پردازد.

در بخش استودیویی این برنامه حمید آرایش، مجری برنامه با میهمانان در حوزه‌های گزارشگری، خبرنگاری، کارشناس ورزشی و اعضای تیم (سرمربی یا بازیکنان) در محیطی صمیمی به گفتگو می‌نشیند.

حمید سوریان (قهرمان کشتی فرنگی)، محمد بنا (سرمربی کشتی فرنگی)، شهرام محمودی (والیبالیست)، رضا شاهرودی (فوتبالیست)، خداداد عزیزی (فوتبالیست)، علیرضا منصوریان (سرمربی فوتبال)، حسین اجاقی (سرمربی ووشو)، شهرام هروی (سر مربی کاراته)، جاسم ویشگاهی (قهرمان کاراته) محسن محمد سیفی (قهرمان ووشو)، فریناز نذیری (قهرمان ووشو)، سید جلال حسینی (فوتبالیست)، کمال کامیابی نیا (فوتبالیست)، برانکو ایوانکویچ (سرمربی پرسپولیس) از چهره‌های بخش‌های پرتره و استودیویی این ویژه برنامه ورزشی هستند.

بخش روایی این مجموعه برنامه نیز وقایع مهم ورزشی و افتخارات فدراسیون مربوطه را بررسی می‌کند.

یادآور می‌شود، مجموعه برنامه "نمای باز" تدارک ویژه گروه ورزش شبکه سه سیما برای ایام دهه مبارک فجر است که از یکشنبه ۱۴ بهمن ماه، هرشب حدود ساعت ۲۰:۰۰ روانه آنتن خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی چهل سالگی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، قسمت جدید برنامه «کافه مستند» امشب جمعه هفتم اردیبهشت با گفتگو درباره مستند «آقای خاص» از شبکه افق پخش می‌شود.
این مستند تلاش دارد اطلاعات تازه‌ای درباره محمد بنا سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی و آقای خاص کشتی ایران ارایه دهد و با روایت ناگفته‌هایی به فراز و فرود‌های زندگی حرفه‌ای این مربی محبوب کشتی می‌پردازد، فرزاد حسنی نیز راوی این مستند است.
«آقای خاص» مستندی نیمه بلند است که در هفدهمین جشنواره مستند سینماحقیقت حضور داشت و قرار است برای نخستین بار از تلویزیون پخش شود.
بعد از پخش این مستند، در میز نقد «کافه مستند» داوود مرادیان و مهدی انصاری میزبان سجاد ترابی، کارگران این اثر هستند و درباره مسائل فنی این فیلم و همچنین نکات مربوط به مستند‌های ورزشی گفتگو می‌کنند.
در میز محتوایی برنامه نیز داوود مرادیان میزبان علی محمدی قهرمان کشتی فرنگی و همچنین مدیر تیم‌های ملی کشتی خواهد بود تا درباره محمد بنا و ویژگی‌های این اسطوره کشتی ایران با یکدیگر صحبت کنند در میز مستند برنامه نیز امیر مهریزدان مدیر پیشین مرکز مستند سوره  مهمان برنامه است تا درباره مسائل جاری حوزه مستند و مشکلات مستندسازان گفتگو کند.
«کافه مستند» به تهیه کنندگی محمدعلی محمددوست در گروه مستند شبکه افق تولید می‌شود و تلاش می‌کند نگاه متفاوتی به مقوله مستند داشته باشد.

«کافه مستند» هر هفته جمعه شب‌ها ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب