Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات انجمن های ورزشی خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات کارکنان ادارات این استان از 27 مهر ماه امسال در رشته های فوتسال، والیبال، بدمینتون، دارت، تنیس روی میز و طناب کشی آغاز شد.
محسن قهرمانی افزود: رشته فوتسال با 25 تیم، دارت با 19 تیم و رشته های والیبال و تنیس روی میز با 10 تیم بیشترین تعداد تیم های شرکت کننده در بخش مردان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در پایان مسابقات تیم های بانک ملی، نظام مهندسی و آتش نشانی در رشته های فوتسال، والیبال و طناب کشی مقام اول را کسب کردند.
وی گفت: تیم های آستان قدس رضوی، آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی نیز در رشته های تنیس روی میز، بدمینتون و دارت به مقام نخست دست یافتند.
قهرمانی افزود: تیم دادگستری نیز در رشته والیبال بانوان و شهرداری مشهد هم در رشته دارت بانوان به مقام نخست رسید.
152 هزار کارمند در ادارات استان خراسان رضوی مشغول کار هستند.
7507 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آستان قدس رضوی آموزش و پرورش خراسان رضوی فوتسال مشهد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم

سرمربی تیم تنیس زیر ۱۲ سال ایران بانوان در غرب آسیا گفت: تیم ایران پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد. - اخبار ورزشی -

هنگامه عزیزی پس از قهرمانی شاگردانش در مسابقات غرب آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم دختران تنیس ایران با سه ورزشکار در مسابقات غرب آسیا شرکت کرد و حضور موفقی داشت.

وی افزود: تیم زیر 12 سال کشورمان حریفان خود را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد و سهمیه مسابقات آسیایی را کسب کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس نوجوانان درخصوص برنامه ریزی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: اردوهای تدارکاتی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا درنظر گرفته‌ایم همچنین تیم ملی در مسابقات تور جهانی ایران و کشورهای دیگر شرکت می‌کند.

عزیزی یادآور شد: تنیسورهای ایران در بخش تیمی سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرده‌اند و پتانسیل کسب مقام را دارند اما باید روی آنها سرمایه گذاری شود.

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از 12 سال غرب آسیا

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا