Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، آیت الله محمدمهدی شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: با اخلاص، جانفشانی ها، عمل به وظایف و وفاداری مردم و روحانیت خداوند متعال نعمت انقلاب و حکومت اسلامی را که آرزوی شیعه بود عطا فرمود که باید شکرانه آن را به جا بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تأکید بر این که شکر هر نعمتی باید متناسب با همان نعمت باشد، افزود: شکر نعمت انقلاب این است که در جهت تحقق آرمان ها، اهداف و مقاصد عالیه انقلاب که اجرای احکام دین و کسب رضایت الهی است قدم برداریم، هر کس به هر نحوی که می تواند باید در این راه تلاش و فعالیت کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که فراز و نشیب ها نباید سبب ناامیدی و یأس انسان شود، اظهار داشت: تاریخ نشان می دهد که پیگیری راه حق همواره فراز و فرود داشته و با مشکلاتی همراه بوده است، ممکن است مشکلاتی مانند گرانی ها و ناملایمتی های فرهنگی وجود داشته باشد اما آنچه که مورد نگرانی می شود این است که مشکلات سبب فراموشی نعمت بزرگ الهی یعنی انقلاب نشود.

وی ادامه داد: نباید کاری کنیم که با بی توجهی ها نعمت انقلاب را از دست دهیم، خداوند متعال با کسی قوم و خویشی ندارد و اگر ما از نعمت الهی قدردانی نکنیم ممکن است دچار سلب نعمت شویم، اگر این بار نعمت گرفته شود به این زودی ها کسی نمی تواند عَلم اسلام، تشیع و مکتب اهل بیت(ع) را بلند کند.

آیت الله شب زنده دار با بیان این که دشمنان از اسلام و انقلاب ضربه های بسیاری خورده اند، ابراز داشت: صیانت از انقلاب واجب تعینی برای همه افراد جامعه در هر منصب و جایگاهی است و برای رسیدن به آرمان های انقلاب باید فعال باشیم.

وی عنوان کرد: نباید تصور کنیم که انقلابی رخ داده و به اهداف خود رسیده است و آن را رها کنیم چرا که این اهداف به تدریج محقق می شود، از این رو پیوسته باید در راه تحقق آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی کوشا باشیم.

عضو فقهای شورای نگهبان خاطرنشان کرد: مشکلات نباید سبب یأس شود، مشکلات و کم کاری ها وجود دارد و مورد گلایه شدید است اما اصل انقلاب و این راه درست باید با قوت ادامه پیدا کند و با عنایات الهی و اهل بیت(ع) باید راه را ادامه داد.

وی اضافه کرد: رهبر انقلاب در یکی از سفرها به قم فرمودند به امام عرض کردم پیروزی انقلاب نتیجه هزار سال کار روحانیت است که شما بهره برداری کردید؛ از این به بعد هم اوضاع همینگونه است، روحانیت است که باید با رفع شبهات و تبیین مسائل مقابل تبلیغات و توطئه های دشمن ایستادگی کنند.

آیت الله شب زنده دار با بیان این که نباید اجازه دهیم که دشمن با انواع تبلیغات دروغ از طریق رسانه ها مردم را به انحراف بکشاند، گفت: امروز وظیفه بزرگی بر عهده روحانیت قرار دارد، مردم گلایه هایی درستی دارند و باید به آن ها توجه شود اما باید تببین کنیم که دشمن از وجود حس ناامیدی سوء استفاده می کند.

وی افزود: دشمن می خواهد مردم را از انقلاب ناامید کند و اگر ناامیدی به وجود آید دشمن چیره خواهد شد از این رو باید با توضیح و تبیین مسائل باید مردم را توجه داد و به مسؤولان نیز باید متذکر شد که به وظایف خود به درستی عمل کنند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم

استاندار ایلام گفت: شهدا از ما انتظار خدمت‌گذاری به مردم دارند و باید در این مسیر ثابت‌قدم باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _ شنبه پانزدهم اردیبهشت_ هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)، در دیدار با خانواده شهید تازه‌تفحص شده دوران دفاع مقدس «محمدشفیع فیضی‌زاده» اظهار کرد: هر چه داریم از برکت وجود شهدا است و شهدا از ما انتظار خدمت‌گذاری به مردم دارند و باید در این مسیر ثابت‌قدم باشیم.

وی افزود: شهدا رستگار شدند و نزد پروردگار متعال روزی دارند، این شهید والامقام، برای کشور، استان ایلام و خانواده فیضی‌زاده افتخاری بزرگ است.

استاندار ایلام اضافه کرد: بعد از ۴۱ سال پیکر این شهید والامقام تفحص شد و این خانواده چشم به راه نیستند، خانواده شهدا صاحب اصلی این نظام هستند و باید همواره قدردان آنها باشیم.

بهرام‌نیا با بیان این‌که شهید فیضی‌زاده مظهر ایثار و فداکاری است، گفت: این شهید بزرگوار در مقطع جوانی از مادیات دنیا گذشت و برای دفاع از خاک این کشور در میدان حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت رسید.

کد خبر 750470

دیگر خبرها

  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • مراقب باشیم آمار نامتوازن کنکور روح خانواده را زخم نکند
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • باید پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم