Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: تبیین و تدوین جدیدی برای جاده استراتژیک آران و بیدگل- گرمسار به عنوان جاده پدافندی برای مرکز کشور بویژه کلان شهر تهران مطرح شده است.

دکتر «سید جواد ساداتی نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل درباره نتایج سفر هفته گذشته وزیر راه و شهرسازی به منطقه شمال استان اصفهان گفت: یکی از موضوعات مهمی که در سفر وزیر بررسی شد بحث تامین اعتبار جاده استراتژیک آران و بیدگل- گرمسار بود که تبیین و تدوین جدیدی برای این راه به عنوان جاده پدافندی برای مرکز کشور بویژه کلان شهر تهران مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: تکمیل این جاده، راه دیگری را به عنوان خروجی و ورودی تهران از سمت غرب این کلانشهر یعنی با اتصال به جاده امام علی(ع) و نهایتا دماوند ایجاد خواهد کرد که از لحاظ پدافند غیرعامل بسیار با اهمیت و استراتژیک خواهد بود.

 

ساداتی نژاد افزود: با دستور وزیر راه مقرر شد کمیته ای در وزارت راه تشکیل شود و این موضوع را مورد بررسی قرار دهد تا اعتبار لازم برای تکمیل آن تامین شود.

 

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، موضوع جاده مرنجاب را از دیگر موارد بررسی شده در سفر وزیر عنوان کرد و گفت: جاده منطقه گردشگری مرنجاب متاسفانه راه شناخته نمی شود، همین موضوع تبعات و عوارضی را هم به همراه می آورد چنانچه اگر حادثه یا تصادفی در این مسیر اتفاق بیفتد، اورژانس جاده ای نمی تواند در آن استقرار یابد.

 

ساداتی نژاد بیان داشت: بر همین اساس وزیر راه به اداره کل راهداری و اداره کل شهرسازی دستور داد که با کمک منابع شهرستانی زیرسازی این جاده انجام و سپس تحویل اداره کل راهداری شود تا به عنوان یک جاده شناخته و ایمن سازی آن انجام شود.

 

این نماینده مجلس در خصوص جاده کنارگذر کاشان-آران و بیدگل هم گفت: مقرر شد دو زیرگذر این جاده در محل تلاقی با راه آهن بود در دستور کار قرار گیرد تا هرچه زودتر مسائل ترافیکی این منطقه را برطرف کند.

 

دکتر سید جواد ساداتی نژاد افزود: در جریان سفر وزیر راه به کاشان، فاز دوم جاده برزک یا قطعه چهارم به طول ۱۴ کیلومتر با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد که با سرعت این کار انجام خواهد شد و با ۲۵ درصد قرارداد این پروژه ۲۰ کیلومتر افزایش می یابد.

 

وی واگذاری هفت هزار متر زمین در شهرک خاتم الانبیا برای احداث مسکن افراد بی بضاعت و نیازمند را از دیگر برکات سفر وزیر راه عنوان کرد و گفت: فاز اول این پروژه برای احداث ۲۳۰ واحد کلنگ زنی شد و مقرر شد تا سقف یک هزار واحد کار واگذاری انجام شود تا خیرین مسکن ساز بتوانند این پروژه را توسعه دهند.

 

به گفته ساداتی نژاد، اجرای زیرگذر روبروی شهدای گمنام انجام شود، اجرای باند دوم و باند رفت پل راوند به صورت مشارکتی با مشارکت شهرداری، مونیتورینگ دوربین های مسیر ترددی و ترافیکی، مساعدت در تخصیص قیر به استان اصفهان بویژه برای راه های روستایی، احداث جاده حرم تا حرم از دیگر مواردی بود که این سفر مقرر شد در دستور کار وزارت راه قرار گیرد./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر گروه سرود 12 بهمن کانون های فرهنگی هنری مساجد سرود کانون های مساجد یوم الله 12 بهمن پدافند غیرعامل تهران شهرستان آران و بیدگل شهرستان گرمسار گرمسار آران و بیدگل کاشان پدافند غیرعامل وزارت راه و شهرسازی سمنان پدافند اصفهان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آبگرفتگی در روستای جنت آباد گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ سیل در روستای جنت آباد بین روستاهای چنداب و بهورد بخش ایوانکی جاری شد و خسارتی نداشت.

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • نبض مسکن در کلان‌شهر همسایه تهران
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • رسوایی پدافندی هوایی اسرائیل رو شد
  • سیل و آبگرفتگی در روستای جنت آباد گرمسار
  • هشدار هواشناسی کاشان نسبت به وزش باد شدید