Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پتروشیمی پارس از اجرای دو پروژه مشارکتی با پتروشیمی های جم و آریاساسول خبرداد.

حسنی مدیر عامل پتروشیمی پارس در مورد برنامه‌های توسعه ای این پتروشیمی گفت: قصد داریم با همراهی پتروشیمی آریا ساسول و پتروشیمی جم دو پروژه مشارکتی اجرا کنیم که جزییات آن را بعد از گرفتن مصوبات هیات مدیره اعلام خواهیم کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: قصد داریم در طرحهایی مشارکت کنیم که تمام خوراک یا بخشی از خوراک آن را ما تامین کنیم که از محل خوراک های صادراتی خواهد بود.ما تلاش می کنیم  با این کار ضمن ارزش افزوده مشکلی برای سودآوری شرکت ایجاد نکند.

 

رکورد تولید استایرن منومر پتروشیمی پارس

 

پتروشیمی پارس بعد از انجام تعمیرات اساسی ظرفیت تولید استایرن منومر خود را از ۴۰ درصد ظرفیت اسمی به ۱۰۶ درصد یعنی ۶ درصد بالاتر از ظرفیت اسمی رسانده است.

 

حسنی مدیر عامل پتروشیمی پارس در مورد شرایط تولید این مجموعه در ۹ ماهه اول سال جاری گفت: در افت راندمان تولید استایرن منومر به ۴۰ درصد ظرفیت تولید رسیده بود که با تعمیرات اساسی در حال حاضر میزان تولید ۶ درصد نیز بالاتر از ظرفیت اسمی است . این افزایش تولید امکان صادرات را برای ما فراهم کرده است. در گذشته نیز صادرات داشتیم اما بنا به اولویت در تامین نیاز داخل تمامی استایرن منومر پتروشیمی پارس برای مصرف در داخل کشور استفاده شد. در شرایط کنونی که تولید مازاد از نیاز داخل داریم می توانیم بخشی از آن را بعد از کسب مجوز لازم از شرکت ملی صنایع پتروشیمی به کشورهای دیگر صادر کنیم.

 

پایداری تولید و تامین رضایت مشتریان استراتژی شرکت

مدیر عامل پتروشیمی پارس در مورد استراتژی آینده این شرکت گفت: پایداری تولید در اولویت است که این پایداری در رابطه با اقتصاد تولید، توجه به محیط زیست و تامین نیاز جامعه ذی نفعان یعنی کارکنان و مهندسان و پیمانکاران شرکت تعریف می شود. همچنین تامین رضایت مشتریان نیز یکی استراتژی های مهم شرکت است.

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، استاندار کردستان در مورد دستور کار این جلسه گفت: کردستان با بیشترین متقاضی مسکن دارای کمترین زمین برای اجرای این طرح است.
زارعی کوشا با بیان اینکه ۱۰۰ هزار نفر در استان متقاضی مسکن ملی هستند گفت: در حال حاضر هرگونه توسعه شهری بدون برنامه ریزی مدون ممنوع است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم مشارکت عمومی و خصوصی برای اتمام پروژه‌های عمرانی را یکی از موارد قانونی دانست و گفت: اطلاعات مربوط به بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه در سامانه مربوطه ثبت شده و از این تعداد ۱۸ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده است.
محمدی همچنین گفت: ۲۰ درصد تحقق رشد اقتصادی استان در سال جاری باید از فعالیت مراکز و واحد‌های رشد و فناور محقق شود.
هواسی بازرس کل استان نیز گفت: ایجاد شهرک‌های جدید در استان باید با کار مطالعاتی گسترده انجام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید