Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محمدرضا جوادی یگانه، معاون شهردار تهران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را فرصت بی‌نظیری برای بیان دستاورد‌ها و موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دانست و افزود: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی، ویژه برنامه‌هایی را در سطح فرامنطقه‌ای، منطقه‌ای و محله‌ای در قالب ۸۳ برنامه شاخص و ۱۶۰۰ اجرا درنظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی با اشاره به اجرای ۵۰۰ برنامه مشترک در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، یادآور شد: علاوه بر آن امسال بنا به اقتضائات محله‌ای و منطقه ای، برنامه‌های ویژه‌ای نیز در قالب ۵۰۰ اجرا در اماکن فرهنگی و شاخص هر منطقه برگزار می‌شود.
جوادی یگانه با اعلام اینکه ویژه برنامه‌های شاخص ستادی با فعال سازی ظرفیت‌ها در قالب بیش از یکصد اجرا درنظر گرفته شده است؛ افزود: همچنین سازمان ها، شرکت‌ها و موسسات تابعه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز ویژه برنامه‌های دهه فجر را در قالب ۵۰۰ اجرا برگزار می‌کنند.
وی از اجرای ۸۳ برنامه شاخص از سوی شهرداری تهران خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در قالب نمایش‌های خیابانی، نشست‌های تحلیلی با موضوع انقلاب اسلامی، انتشار کتاب، نمایشگاه عکس، پردیس فرهنگی و هنری، اکران فیلم، مسابقات فرهنگی و ورزشی و بازی‌های دسته جمعی، گذر فرهنگ و هنر انقلاب، دوره‌های آموزشی، نورافشانی و... اجرا می‌شود.
به گفته جوادی یگانه، تجلیل و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران به خصوص شهدای انقلاب اسلامی، رعایت شئونات ایام فاطمیه در تمامی برنامه‌های بزرگداشت ایام ا... دهه مبارک فجر، ارتقای امید و نشاط اجتماعی در بین شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان، رعایت اصول هنری در راستای ارایه شایسته مفاهیم انقلابی، مشارکت موثر شهروندان و تشکل‌های مردم نهاد و کانون‌های سرای محلات در اجرای برنامه ها، نوآوری، خلاقیت، جذابیت و جلوه‌های هنری در تدوین و اجرای برنامه‌ها و همچنین غنی‌سازی محتوایی برنامه‌ها و ارجحیت کیفیت بر کمیت از جمله رویکرد‌های اجرایی برنامه‌های دهه مبارک فجر به شمار می‌رود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، تلاش در مسیر ﺛﺒﺎت روزاﻓﺰون ﺟﻤﻬﻮری اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان و ﺷﮑﻮﻓﺎﯾﯽ اﻧﻘـﻼب اسلامی، آﺷﻨﺎﯾﯽ اﻗﺸﺎر ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺑﻪ وﯾـﮋه ﺟﻮاﻧـﺎن ﺑـﺎ آرﻣـﺎن‌ﻫﺎ و دﺳﺘﺎوردﻫﺎی اﻧﻘﻼب اﺳﻼﻣﯽ، ﺗﺒﯿﯿﻦ ﻧﻘﺶ ﻣﺤﻮری و ﺗﻌﯿﯿﻦ ﮐﻨﻨﺪه ﻣﺮدم در ﭘﯿﺮوزی و پیشبرد اﻧﻘﻼب اﺳﻼﻣﯽ، تقویت ﻗﺪرت ﻧﺮم ﻧﻈﺎم ﺟﻤﻬﻮری اﺳﻼﻣﯽ از ﻃﺮﯾﻖ ﻣﺸﺎرﮐﺖ ﮔﺴﺘﺮده ﻣﺮدم در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ‌ها، ﻣﻌﺮﻓﯽ ﻧﻈﺎم ﺟﻤﻬﻮری اﺳﻼﻣﯽ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﻮﻟﻮد ﺑﺰرگ اﻧﻘﻼب اﺳﻼﻣﯽ، تقویت ﻫﻮﯾﺖ دﯾﻨﯽ و اﯾﺠﺎد وﺣﺪت و ﻫﻤﺒﺴـﺘﮕﯽ بین شهروندان تهرانی و ﺗﺒﯿﯿﻦ ﮔﻔﺘﻤﺎن اﻧﻘﻼب اﺳﻼﻣﯽ را از‌جمله اهداف این برنامه‌ها برشمرد.
جوادی یگانه بیان کرد: امسال فرهنگی و هنری متعددی را در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن پیش بینی کرده ایم که برای اقشار مختلف مردمی از جمله کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها با همکاری مناطق ۲۲گانه در مساحتی بالغ بر ۱۰ هزار مترمربع اجرا می‌شود. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا شهرداری تهران جامعه یگانه معاونت فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۴۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در این استان خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بعد از ظهر سه شنبه در جلسه دهه کرامت استان تهران با اشاره به مقاومت فلسطین و غزه و حرکت اعتراضی اساتید و دانشگاهیان در آمریکا و اروپا اظهار امیدواری کرد این اتفاقات پیروزی ملت مظلوم فلسطین را تسریع کند.

وی دهه کرامت را فرصتی مناسب جهت تبیین سیره رضوی و فاطمی دانست وخواستار برنامه ریزی و اقدام مناسب دستگاه‌ها و فعالان مردمی جهت گرامیداشت این ایام شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزاری برنامه‌های ویژه در مدارس، دانشگاه ها، ورزشگاه ها، مساجد، کارخانجات و شهرک‌های صنعتی، پارک‌ها و بوستان‌ها با حضور و اجرای برنامه توسط خادمیاران رضوی، اجرای برنامه‌های دهه کرامت در ایستگاه‌های راه آهن استان خاصه مسیر مشهد مقدس، اعزام اردو‌های زائران به قم و مشهد مقدس خاصه زائر اولی‌ها توسط نهاد‌های حمایتی، اجرای برنامه‌های مختلف در ایام دهه کرامت در استان تهران دانست.

محمودی ادامه داد: اکران فیلم اخت الرضا و نشست شاعران آیینی، برگزاری مراسم یادواره شهدای استان تهران در ۱۰ شهرستان طی ایام دهه کرامت، اجرای برنامه‌های ویژه در بقاع متبرکه خاصه آستان مبارک حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، حوزه‌های علمیه، برنامه‌های ویژه کودکان ونوجوانان، برنامه‌های ویژه در مجموعه‌های قضایی و خانواده‌های ارتش، برگزاری جشن‌های دهه کرامت توسط هیئات مذهبی، جشن بزرگ با حضور خادمیاران رضوی از میدان امام حسین (ع) تا میدان خراسان، پخش صلوات خاصه امام هشتم علیه السلام توسط سیستم‌های صوتی ادارات و سازمانها، مسابقات فرهنگی، اجرای سرود، حمایت از خانواده‌های محروم و آزادی زندانیان، برگزاری جشن‌های ویژه دختران و تجلیل از دختران شهیدان و شهدای مدافع حرم از جمله برنامه‌های دهه کرامت در استان تهران است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران افزود: با توجه به هجمه وحشیانه دشمنان به جایگاه زنان و دختران باید همه دستگاه‌ها و فعالان جهادی و فرهنگی با استفاده از فرصت نورانی دهه کرامت به الگو دهی مناسب به جوانان جهت صیانت از جایگاه رفیع دختران و زنان تلاش مضاعف کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است