Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@16:39:08 GMT

پخش مسابقات در سایت‌ها ممنوع است!

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۱۵۲۲۲

پخش مسابقات در سایت‌ها ممنوع است!

سازمان لیگ فوتبال ایران اطلاعیه‌ای در خصوص رسانه‌های صوتی و تصویری ، سایت های خبری و منتشر کننده محتوای تولیدی، رسانه‌های برخط Online، در بستر اینترنت، اینترانت، OTT ، IPTV منتشر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

« بسمه تعالی »
به اطلاع کلیه رسانه های صوتی و تصویری ، سایت های خبری و منتشر کننده محتوی تولیدی، رسانه های برخط Online، در بستر اینترنت، اینترانت، OTT ، IPTV  می‌رساند:
هرگونه انتشار محتوی صوتی و تصویری از مسابقات لیگ برتر  شامل پخش زنده مسابقات، بازپخش مسابقات، هایلایت و خلاصه مسابقات، گل های مسابقات، بررسی داوری لیگ و هر نوع حواشی آن از رسانه دیداری و شنیداری و هم چنین سایت های اینترنتی  با توجه به در اختیار داشتن کلیه حقوق پخش فوتبال توسط موسسه لیگ برتر منوط به کسب اجازه از این سازمان بوده و صرفا انتشار عکس و متن خبر توسط سایت ها و خبرگزاری ها مجاز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تمامی رسانه هایی که تمایل به پخش صوت و تصویر مسابقات را دارند درخواست می شود برای گرفتن مجوز با موسسه لیگ برتر تماس حاصل فرمایند. بدیهی است با سایت ها و تلویزیون های اینترنتی که نسبت به پخش این مسابقات و تصاویر و صوت آن اقدام کنند برابر قانون حقوق پخش محتوی صوتی و تصویری برخورد لازم صورت می گیرد.»

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد

به گزارش «تابناک» به نقل از اقتصاد آنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.
 
استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

دیگر خبرها

  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • چرا پخش سریال حشاشین پس از انتشار ممنوع شد؟/ ممیزی سریال‌های خارجی پسینی است
  • انتشار سریال «حشاشین» در پلتفرم‌ها ممنوع است
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • ساترا رقیب است یا شریک تولیدات تصویری؟/ ۷۰۰ تقاضا در انتظار مجوز