Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی قوه قضاییه صبح امروز از نمایشگاه جشنواره هنر و مقاومت بازدید کرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه صبح امروز از نمایشگاه جشنواره هنر و مقاومت بازدید کرد.

معاون فرهنگی قوه قضاییه در بازدید از بخش‌های مختلف از نمایشگاه جشنواره هنر و مقاومت اظهار داشت: بازدید از این نمایشگاه فرصت مغتمی است که به ما دست داد تا توانستیم آثار زیبای هنرمندان را در عرصه‌های مختلف مشاهده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حجت الاسلام والمسلمین صادقی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه، روح گرایش انقلابی و حاکمیت ارزش‌ها بر آثار تولید شده و هنر و ذوق سرشاری است که در این آثار متجلی است.

وی یکی دیگر از ویژگی‌های این نمایشگاه را تلفیقی از هنر‌های مختلف در عرصه گرافیک دانست و گفت: در مبحث هنر خطاطی، گرافیک، عکس، هنر‌های تجسمی، طراحی‌های صنعتی و طراحی‌های ویژه هیئت‌های مذهبی آثار جدید و نویی مشاهده شد که البته جای تقدیر فراوانی نیز دارد.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی افزود: نکته مهم دیگری که در این نمایشگاه بیشتر جلب توجه می‌کرد بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی در این آثار بود، به طور مثال بحث مبارزه با مستکبران چه داخلی و چه خارجی، معرفی مفاسد رژیم گذشته و مشکلات پیش روی کشور از جمله نکات مطرح شده در این آثار بود.

وی افزود: نمایش پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و دستاورد‌های کشور در این چهل سال نیز در این آثار به خوبی مشهود بود.

معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه کلیت این نمایشگاه تداعی کننده یک بنای در حال ساخته شدن است تصریح کرد: این موضوع نشان می‌دهد که همه ما باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم کشور را بهتر از گذشته بسازیم و با ورود به عرصه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به سمت ساخت این بنا برویم و هر سال به دستاورد‌های آن بیافزاییم.

امین صافی زاده مدیر روابط عمومی این جشنواره نیز در حاشیه این بازدید گفت: این نمایشگاه که برگزار کننده آن بنیاد فرهنگی روایت فتح می‌باشد آثار هنرمندان کشور در بخش‌های هنری، نقاشی دیجیتال، کتیبه و پرچم، تصویرسازی، عکس، طراحی صنعتی، کارتن، کاریکاتور، پوستر و تبلیغات شهری را به مناسبت چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته است.

همچنین مسعود نجابتی گرافیست برتر و دبیر این جشنواره نیز در این بازدید معاون فرهنگی قوه قضاییه را همراهی می‌کرد.

گفتنی است نمایشگاه پنجمین جشنواره هنر و مقاومت از تاریخ چهارم لغایت بیست و دوم بهمن ماه در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب دایر می‌باشد و بازدید از آن برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نمایشگاه هنر مقاومت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معاونت فرهنگی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، علیرضا نوروزی گفت: ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال استان در سال‌جاری با حضور نویسندگان و مولفان بومی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط جشنواره، ادامه داد: آثار ارسالی باید برای اولین بار در محدوده زمانی ۰۱/‏۰۱/‏۱۴۰۱ تا ۲۹/‏۱۲/‏۱۴۰۲ منتشر شده باشند و ملاک انتشار تاریخ درج شده در شناسنامه کتاب است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌ غربی تصریح کرد: آثار ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول باشد و کتاب‌هایی که توسط ناشران استان به چاپ رسیده‌اند و کتاب‌های که توسط نویسندگان و مولفین بومی و غیربومی در استان آذربایجان‌ غربی تالیف و توسط ناشران کشور منتشر شده است، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

نوروزی گفت: از هر عنوان کتاب باید ۲ نسخه به دبیرخانه جشنواره کتاب سال استان ارسال شود و کتاب‌های ارسالی باید در یکی از گروه‌های تالیف، ترجمه و تصحیح قرار گیرند.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در زبان کتاب برای ارزیابی قرار نخواهد گرفت، اظهار کرد: کتاب‌های کمک درسی و نسخه عکسبرداری شده مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان ‌غربی گفت: علاقه‌مندان تا ۳۱ ام مردادماه سال‌جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی ارومیه، خیابان ارشاد، روبه‌روی بیمارستان امام خمینی (ره)، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود