Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دایی به تمجید از کارلوس کی روش پرداخت.

طرفداری- علی دایی در خصوص حذف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019، گفت:

ما در این دوره می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم و تا نیمه‌نهایی هم خوب جلو آمدیم، اما متاسفانه برابر ژاپن شکست خوردیم و نتوانستیم به فینال برویم. در قیاس با ژاپن، ما تیم ضعیف‌تری نبودیم، ولی متأسفانه در طول بازی اشتباهاتی داشتیم که همین موضوع نتیجه را به سود ژاپن رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به دلیل نداشتن تمرکز چند اشتباه داشتیم و ژاپن هم از این شرایط بهترین استفاده را برد.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد:

این بازی‌ها تمام شد و باید به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید بگویم چون آنها زحمت کشیدند و نهایت تلاش خودشان را به خرج دادند تا تیم ملی نتیجه بگیرد. مهم این است که بتوانیم برای آینده برنامه‌ای درست داشته باشیم و نقص‌ها و ایرادها را برطرف کنیم.

سرمربی پیشین تیم ملی در رابطه با عملکرد کارلوس کی‌روش در 8 سال گذشته و اینکه برخی عملکرد این مربی را مورد نقد قرار می‌دهند، تصریح کرد:

کی‌روش برای تیم ملی زحمت کشید و نباید در خصوص این مربی و عملکردی که داشت، موضع غیرمنصفانه داشته باشیم. ما با کی‌روش حضور در 2 جام جهانی را تجربه کردیم و در این جام هم به جمع 4 تیم برتر راه پیدا کردیم. کی‌روش در این چند سال نهایت تلاش خودش را برای موفقیت تیم ملی انجام داد.

دایی در خصوص اینکه گفته می‌شود در جریان مسابقات جام ملت‌های آسیا و بعد از صحبت‌های کی‌روش در خصوص وزیر ورزش، به وی پیشنهاد دادند که هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد، خاطرنشان کرد:

این موضوع صحت ندارد و پیشنهادی در مورد سرمربیگری تیم ملی به من داده نشد.

وی با اشاره به قهرمانی تیم ملی قطر در مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت:

عملکرد قطر در این جام فوق‌العاده بود و آنها تیم‌های صاحب‌نام را شکست دادند، این قهرمانی محصول یک برنامه‌ریزی چند ساله از سوی قطری‌ها بود. آنها برای پیشرفت فوتبال ملی و باشگاهی‌شان هزینه کردند و آینده‌نگری خوبی در این زمینه انجام دادند. آنها برای آینده و جام جهانی بعدی هم برنامه دارند و نمایش قطر در جام ملت‌‌های آسیا نشان داد که آنها به‌خوبی پیشرفت کرده‌اند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اواسط اردیبهشت‌ماه امسال، مرگ مشکوک یک زن و مرد میانسال در کوه‌های قیام‌دشت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد. طولی نکشید که ماجرای این جنایت در بیسیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پیچید و خیلی زود تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند.

بیشتر بخوانید: دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات

کارآگاهان جسد زن و مرد میانسالی را مشاهده کردند که براثر ضربات متعدد سنگ بر سر به قتل رسیده بودند؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که قاتل ۳۰ ساله خواهرزاده این ۲ مقتول است.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند، قاتل که با زن و مرد میانسال به‌خاطر تقسیم ارثیه اختلافات مالی گسترده‌ای داشته روز حادثه با اجرای نقشه قبلی این جنایت را مرتکب شده و قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته است.

تحقیقات جنایی همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی موفق به دستگیری وی در یک عملیات منسجم شدند.

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر به قتل خاله و دایی میانسال خود با انگیزه اختلافات مالی و تقسیم ارثیه خونین اعتراف کرد.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229524 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • علی دایی در ورزشگاه نوکمپ بارسلون
  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • اولین ماشین علی دایی چه بود؟
  • عکس‌| برخورد گرم علی دایی با اهالی اکباتان؛ ذوق‌زدگی یک کودک از دیدار با شهریار
  • ویدئو| تظاهرات از دانشگاه‌ها به خیابان‌ها کشیده شد
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • قتل دایی و خاله به‌خاطر تقسیم ارثیه میلیاردی با ضربات سنگ
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!