Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@04:42:55 GMT

دادگاه عمومی بخش فردوس رفسنجان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۱۵۷۷۰

دادگاه عمومی بخش فردوس رفسنجان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان ظهر شنبه در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در کشوری زندگی می کنیم که حکومت و نظام اسلامی آن آرزوی همه انبیاء الهی بوده است.

حجت الاسلام مهدی پورمحمدی افزود: این پیروزی و ۴۰ سالگی نظام و انقلاب اسلامی مقارن شده با ایام فاطمیه؛ که در معارف ما نیز آمده است که هرچه به ظهور امام زمان (عج) نزدیک شویم علایمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از علایم این ظهور توجه مردم به ساحت مقدس بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) است، ادامه داد: خط مقدم ما در ظهور امام زمان (عج)، حضرت فاطمه (س) است و تا حضرت فاطمه (س) را نشناسیم ظهور محقق نمی شود، حضرت بقیه الله، ثمره ثارالله است و امام حسین (ع) نیز فرمودند برای من، مادرم زهرا (س) اسوه و الگو است لذا امام زمان (عج) هم همین را گفتند.

پورمحمدی ابراز داشت: عمل صالح امام عملی بود که بعد از صدر اسلام تا کنون کسی آن را انجام نداده است یعنی تشکیل نظام اسلامی لذا این نظام اسلامی آرزوی همه انبیا و ائمه بوده است.

رئیس دادگستری رفسنجان تصریح کرد: تشکیل حکومتی را داریم که در ایام فاطمیه چهلمین سالش را جشن می گیریم. دشمن نمی تواند ببیند این نهال انقلاب را که امام (ره) آن را کاشتند امروز به درختی تنومند تبدیل شده است.

پورمحمدی تصریح کرد: روزی اگر ناو آمریکایی به سمت کشوری می رفت نرسیده به آن کشور نظامش ساقط می شد، اما امروز در کشوری زندگی می کنیم که ناوهای آمریکایی وقتی به آب های خلیج فارس می آیند مجبورند به زبان فارسی  صحبت کنند.

فرماندار رفسنجان نیز در این مراسم با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اظهار کرد: امروز قوه قضائیه به عنوان ملجأ، پناهگاه و امید مردم، بخشی از دستگاه خدماتی خود را در این بخش دایرمی‌کند.

علیار اسکندری نسب افزود: قوه قضاییه به عنوان مرجع و پناهگاه و امید مردم است و دادگاه شکل می گیرد ولی آنچه که باید باشد همراهی و تعامل مردم با دستگاه قضا باشد.

افزایش ضریب امنیتی بخش فردوس

به گزارش خبرنگار مهر، بخشدار فردوس نیز در این مراسم اظهار داشت: ملت ایران در جای جای کشور در حال برگزاری جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب هستند، انقلاب اسلامی ما در راستای تحقق مکتب فاطمی و علوی به وجود آمد.

علی محمدی بهجت ادامه داد: امروز نقطه عطفی در تاریخ بخش فردوس است و از مسئولانی که در این دهه‌ فجر عیدی خوبی به مردم بخش هدیه دادند، قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: زیرساخت قوه قضائیه در این بخش راه‌اندازی شد و ضریب امنیتی بخش هم در مسیر مثبتی خواهد بود و افزایش پیدا می‌کند.

بخشدار فردوس گفت: اولین شهید نهضت انقلاب در منطقه جنوب‌شرق کشور از این منطقه بود که شهید انصاری است و مردم این بخش از پیشگامان نهضت انقلاب اسلامی هستند.

کد خبر 4532792

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری کرمان رفسنجان مهدی پورمحمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در سفر به اردبیل گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی امروز، ۸ اردیبهشت در سفر به اردبیل ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شجاعت، ایستادگی و مقاومت را از جمله درس‌آموخته‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین درس‌آموخته‌ها شهدا اخلاص در عمل است.

معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌ساله جنگ تحمیلی گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌ساله جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری نموده‌اند.

وی در پایان جایگاه شهداء را والا دانست و تکریم و تعظیم مقام شهداء و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران را وظیفه ای همگانی برشمرد و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود