Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن متجاوزان را مسئول کامل مانع در اجرای توافقنامه سوئد برای حل و فصل اوضاع این کشور دانست. ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن امروز یکشنبه در بیانیه ای تاکید کرد: ما به ارتش و کمیته های مردمی یمن کسب پیروزیها و دستاوردهای آنها در سطح پهپادی و موشکی و عملیات میدانی را تبریک می گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ما همچنین غارتگری اشغالگران اماراتی در جزیره سقطری و برخی دیگر از مناطق و عملیات اعطای تابعیت توسط آنها را محکوم می کنیم.

دفتر سیاسی جنبش انصار الله تاکید کرد: ما از جنبش انقلابی اهالی استان المهره یمن علیه نیروهای متجاوز و طرح های ویرانگر آنها ستایش می کنیم. 

این دفتر با تاکید دوباره بر پایبندی به توافقنامه سوئد برای حل و فصل اوضاع یمن در عین حال متجاوزان را مسئول کامل مانع تراشی در مسیر اجرای این توافق دانست.

این بیانیه افزود: تشدید حملات متجاوزان در استان الحدیده و تداوم مستقر کردن نیروها و یورش به سمت شهر الدریهمی بیانگر جدی نبودن کشورهای متجاوز برای اجرای توافقنامه سوئد است.

در این بیانیه آمده است: ما از سازمان ملل و نهادهای بشردوستانه می خواهیم که برای شکستن محاصره شهر الدریهمی و پایان دادن به محاصره هشت ماهه این شهر توسط مزدوران سعودی و رفع مشکلات شهروندان آن، به صورت فوری و جدی وارد عمل شوند.

در سطح منطقه ای نیز دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تداوم حملات ددمنشانه دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم و بر ادامه حمایت خود از ملت و مقاومت فلسطین تاکید کرد.

این بیانیه احکام صادره علیه شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین و شیخ حسن سلطان و علی الاسود از دیگر مخالفان رژیم آل خلیفه و نبیل رجب فعال حقوق بشری بحرینی را محکوم کرد و آنها را سیاسی و براساس دیکته رژیم سعودی دانست که با نیروهایش بحرین را اشغال کرده است.

دفتر سیاسی جنبش انصار الله از جنبش مردمی سودان حمایت و از مردم این کشور خواست تا سیاست های خصمانه عمر البشیر رئیس جمهور سودان علیه ملت یمن رد کرده و جلوی درگیر کردن سودانیها در تجاوزگری علیه یمن را بگیرند.

این بیانیه تشکیل دولت لبنان را تبریک گفت و آن را گامی مهم در تقویت امنیت و ثبات لبنان و وحدت ملی این کشور توصیف کرد.

دفتر سیاسی جنبش انصارلله همچنین از موضع نخست وزیر اتیوپی در کمک به ملت یمن تشکر کرد.

در سطح بین المللی، دفتر سیاسی جنبش انصارلله یمن دخالت های آشکار آمریکا در امور داخلی ونزوئلا را محکوم و آن را نقض منشورهای سازمان ملل و قوانین بین المللی و بازگشت جامعه بین المللی به قانون جنگل دانست.

عضو جنبش انصارالله: ائتلاف سعودی پایبند نبودن به توافقنامه سوئد را ثابت کرد

انتهای پیام/

     R7969/P/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره انتقام جویانه است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از الجزیره، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نسبت به تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی در بستن دفتر الجزیره در سرزمین‌های اشغالی واکنش نشان داد.

جنبش حماس تاکید کرد: تصمیم نتانیاهوی جنایتکار و کابینه‌اش در بستن دفتر شبکه الجزیره و ممانعت از فعالیت و پوشش خبری این شبکه، نقض آشکار آزادی مطبوعات و خبرنگاری است.

در ادامه این بیانیه آمده است: تصمیم نتانیاهو در بستن دفتر شبکه الجزیره اقدامی سرکوبگرانه و انتقامی نسبت به نقش حرفه‌ای الجزیره در رسوایی جنایت‌های اشغالگران و نقض قوانینِ صورت‌گرفته از سوی آن‌ها است.

جنبش حماس بیان کرد: این تصمیم در راستای به کرسی‌نشاندن جنگ اعلامی علیه خبرنگارانی است که در معرض تروریسم برنامه‌ریزی‌شده صهیونیستی با هدف پنهان‌نمودن حقیقت قرار دارند.

در ادامه این بیانیه آمده است: هجمه رژیم اشغالگر علیه شبکه الجزیره و کشتار نزدیک به ۱۴۱ خبرنگار در نوار غزه از ۷ ماه پیش تاکنون، دروغ‌بودن ادعاهای رژیم اشغالگر در خصوص آزادی مطبوعات را روشن می‌کند.

جنبش حماس اعلام کرد: ما به شدت بستن دفاتر شبکه الجزیره از سوی رژیم اشغالگر را محکوم می‌کنیم و از موسسات حقوقی و مطبوعاتی بین‌المللی می‌خواهیم که ضمن محکوم‌نمودن این اقدام، مجازات‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کنند.

گفتنی است کمی پیش‌تر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه وی به لایحه تعطیلی شبکه تلویزیونی «الجزیره» قطر در تل‌آویو رای داده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم اعلام کرد: تصمیم به بستن شبکه الجزیره در اسرائیل با اجماع آرا در کابینه به تصویب رسید.

نتانیاهو مدعی شد: کابینه به ریاست من و با اتفاق نظر تصمیم گرفت شبکه فتنه‌گر الجزیره را در اسرائیل ببندد.

دیگر خبرها

  • استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • جنبش حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • هراس نتانیاهو از صدور حکم بازداشت/ اسرائیل منتظر تحولات در جبهه‌های همزمان است
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره انتقام جویانه است
  • رئیس دفتر سیاسی حماس: توافق آتش‌بس باید جامع و مرحله‌ای باشد
  • هنیه: توافق باید جامع و دارای مراحل پیوسته باشد
  • هنیه: خواهان توافقی برای تضمین خروج اشغالگران از غزه هستیم
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • عضو ارشد حماس: آمریکا نتانیاهو را تحت فشار قرار دهد تا تصمیمی سیاسی بگیرد که منجر به توافق آتش بس شود/ رژیم صهیونیستی به دلایل سیاسی داخلی هنوز نتوانسته تصمیم لازم برای رسیدن به توافق را اتخاذ کند