Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا فریبرز خورشیدی روز یکشنبه در نشست خبری در اداره بهزیستی آستارا افزود: شمار معلولان مستمری بگیر بهزیستی آستارا 380 نفر بود که با افزایش منابع مالی حاصل از هدفمندی یارانه ها، علاوه بر سه برابر شدن دریافتی آنها، تعداد آنان به یک هزار و 700 نفر افزایش یافت.
وی اظهار کرد: اداره بهزیستی آستارا 2 هزار و 400 فرد تحت پوشش دارد و در سال جاری در بخش توانبخشی سه میلیارد و 522 میلیون ریال، در بخش امور اجتماعی چهار میلیارد و 456 میلیون ریال، در حوزه پیشگیری و درمان 248 میلیون ریال و در بخش مسکن 770 میلیون ریال به جامعه هدف پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: سه کمپ ترک اعتیاد زیر نظر اداره بهزیستی آستارا فعال است و امسال 15 نفر از معتادان بهبود یافته، با معرفی اداره بهزیستی 2 میلیارد و 100 میلیون ریال تسهیلات اشتغال دریافت کرده اند.
خورشیدی بیان کرد: در راستای توانمندی مالی و اقتصادی زنان سرپرست خانوار، هفت بانوی سرپرست خانوار به بانک معرفی شده و دو نفر تسهیلات اشتغال دریافت کرده است.
رئیس اداره بهزیستی آستارا گفت: امسال 75 میلیون ریال بابت هزینه اروتز و پروتز به 13 معلول جسمی و حرکتی پرداخت کردیم و 36 نفر مبتلا به ضایعات نخاعی نیز از مستمری بهره مند می شوند.
خورشیدی افزود: علاوه بر حق پرستاری والدین معلولان جسمی و حرکتی، از امسال مبلغی به عنوان کمک هزینه وسایل بهداشتی مورد نیاز نیز به آنها پرداخت می شود که از خدمات جدید دولت است.
او بیان کرد: در بخش توانبخشی معلولان 30 میلیون ریال به عنوان هزینه های موردی به 17 نفر پرداخت شده و از امسال به والدین 14 معلول، به ازای نگهداری هر فرد معلول، ماهانه 2 میلیون و 500 هزار ریال پرداخت می کنیم و برای رسیدگی بیشتر به جامعه هدف، به اعتبارات بیشتر نیاز است.
رئیس اداره بهزیستی آستارا با اشاره به اهمیت دادن والدین به سلامت نوزادان و کودکان خود، از مراجعه یک هزار و 540 نفر به غربالگری بینایی و یک هزار و 58 نفر به غربالگری شنوایی در سال جاری خبر داد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7124/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بهزیستی جامعه زنان معلولان یارانه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، وجیهه محمدی فلاح گفت: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از هشت میلیارد ریال فطریه توسط بهزیستی البرز از مراکز دولتی و غیر دولتی و مؤسسات خیریه، با نظارت و پیگیری ادارات بهزیستی در شهرستان‌های استان جمع‌آوری شده و اولویت به اختصاص دادن فطریه به نیازمندان همان منطقه و محله بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز بیان کرد: همچنین در طول ماه مبارک رمضان و در قالب پویش سراسری مثبت ماه و اجرای برنامه‌های افطاری با کمک خیران و نیکوکاران و مؤسسات خیریه مبلغ ۶ میلیارد ریال جذب نقدی و ۴۲ میلیارد ریال مشارکت غیر نقدی که در مجموع ۴۸ میلیارد ریال می‌شود، جمع آوری شد.

وی با تاکید بر اینکه فطریه جمع‌آوری شده در هر سال بر اساس موازین و دستورالعمل‌های شرعی در سریع‌ترین زمان ممکن در راستای دستگیری از نیازمندان واقعی هزینه می‌شود، عنوان کرد: مبالغ نقدی جمع آوری شده برای تأمین مایحتایج معلولان، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، زنان سرپرست خانوار و همچنین آسیب دیدگان اجتماعی هزینه شده است.

محمدی فلاح در پایان ضمن قدردانی از همه مردم شریف استان البرز و نیکوکاران که با عمل به وظیفه اجتماعی خود دست بهزیستی را در رفع گوشه‌ای از نیازهای جامعه هدف گرفته‌اند، مطرح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و تنگناهای معیشتی خانواده‌های تحت پوشش همچنان نیازمند یاری خیران استان هستیم.

کد خبر 6086841

دیگر خبرها

  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟