Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@10:22:26 GMT

لذت پرواز در آسمان مغان توصیف ناپذیر است

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۱۶۲۹۵

لذت پرواز در آسمان مغان توصیف ناپذیر است

 خلبان هواپیمای ای آر تی ۷۲۶۰۰ تهران پارس آباد  گفت: برای اولین بار که با هواپیمای ای آر تی به شهرستان پارس آباد سفر کردم طبیعت این شهرستان مرا یاد مدرن ترین و زیباترین شهرهای اروپا انداخت‌.
کیوان علی پناه در گفتگوی اختصاصی با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد:  فرودگاه شهرستان مرزی پارس آباد در ایده‌آل‌ترین منطقه بنا شده و مشکل فنی خاص ندارد، اما تنها ایرادی که به این فرودگاه وارد است، وجود پرنده های زیاد در اطراف فرودگاه است، که برای موتور هواپیما مناسب نیست و باید توسط امکانات نوین از محدوده فرودگاه دور نگه داشته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: باند پرواز یکی از قسمت های اصلی هر فرودگاه است و فرصت بلند شدن و فرود را به هواپیماها می دهد، که  خوشبختانه باند پرواز فرودگاه پارس آباد مغان از استاندارد و کیفیت مطلوبی برخوردار است، که در امنیت پرواز نقش بسزایی دارد.
وی از طبیعت زیبای شهرستان پارس آباد سخن گفت و خاطرنشان کرد: طبیعت پارس آباد مغان واقعاً بی‌نظیر است و تنها جایی که سرسبزی حد و مرز ندارد، و پرواز در آسمان های این شهرستان واقعا لذت بخش است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استاندارد پرنده طبیعت هواپیما پرواز جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ هدف از برگزاری این جشنواره، معرفی توانمندی‌های موجود در این مناطق بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • بازگشت به کار کارگران اخراجی شرکت پارس طبیعت سلولز گروه صنایع کاغذ پارس
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل