Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،غلامرضا سلیمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هوانوردی کشور دیدار و مذاکره کردند.

در این دیدار به برقراری پرواز‌های فرودگاه ماکو و تمدید مجوز پرواز‌های این فرودگاه از سوی سازمان هوانوردی کشوری تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هوانوردی کشوری با اشاره به اینکه بهره برداری از این فرودگاه در توسعه مراودات تجاری منطقه تاثیر می‌گذارد، گفت: با برقراری پرواز‌های روزانه در فرودگاه منطقه آزاد ماکو، ظرفیت‌های گردشگری این منطقه بیش از پیش معرفی شده و این منطقه به قطب صنعتی و تولیدی تبدیل می‌شود.

مرتضی دهقان ضمن تشکر از تلاش‌های مدیران سازمان منطقه آزاد ماکو در برقرار پرواز در این فرودگاه از تمدید مجوز پرواز و رفع مشکلات و اختلال در پرواز‌های این فرودگاه خبرداد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این دیدار گفت: نقش فرودگاه در توسعه همه جانبه منطقه آزاد ماکو با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی منطقه به خوبی روشن است، زیرا موقعیت ژئواستراتژیک و ژئوپلیتیکی ماکو این امکان را می‌دهد که بتواند به عنوان قطب اصلی حمل و نقل منطقه‌ای به ایفای نقش ترانزیتی بپردازد.

غلامرضا سلیانی اخذ مجوز مرز هوایی فرودگاه این منطقه و برقراری پرواز‌های بین المللی در کنار حذف روادید برای اتباع خارجی در این منطقه، اقدامی موثر در رونق اقتصادی کشور دانست.

انتهای پیام/م

سفر معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هوانوردی کشور  به منطقه آزاد ماکو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۷۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

دیگر خبرها

  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد