Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سازمان جهانی والیبال نشسته اعلام کرد که میزبان دومین دوره لیگ جهانی این رشته در ایران هنوز مشخص نشده است. ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۵ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

هادی رضایی با اعلام این موضوع که هنوز میزبان دومین دوره رقابت‌های لیگ جهانی والیبال نشسته مشخص نشده است، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: استان گلستان و شهر گنبد کاووس همانند دو شهر دیگر در کشورمان تقاضای میزبانی کرده‌اند، اما تعهداتی که باید بدهند را هنوز ارائه نداده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به علاقه‌مندی گلستان، بازدیدی از سالن و هتل مورد نظر برای میزانی را داشتیم. باید یکسری امکانات فراهم شود که اگر این اتفاق نیفتد، فرصت میزبانی به این استان داده نخواهد شد.

وی افزود: هر میزبانی پروتکل خاص خودش را دارد. ما هم دوست داریم که میزبانی در گنبد کاووس باشد، چون مردم این شهر علاقه زیادی به والیبال دارند، اما باید شرایط زیرساختی فراهم شود.

نماینده سازمان جهانی والیبال نشسته با بیان اینکه در این باره دیداری با استاندار گلستان داشته است، ادامه داد: نامه‌ای را به اداره کل ورزش و جوانان این استان فرستاده‌ایم، اما 20 روز است که پاسخی از آنها برای‌مان نیامده است. مسابقات در تیر ماه برگزار خواهد شد و ما هم تا هفته آینده شهر میزبان را معرفی می‌کنیم.

رضایی گفت: در لیگ جهانی والیبال نشسته 6 تیم حضور خواهند داشت که اولویت با تیم‌های اول تا ششم رنکینگ جهانی است. اگر هر کدام از این تیم‌ها شرکت نکنند، تیم‌های هفتم تا دهم به ترتیب در اولویت حضور در دومین دوره این رقابت‌ها هستند.

وی درخصوص حذف فوتبال نفره از لیست رشته‌های حاضر در پارالمپیک 2024 پاریس عنوان کرد: این موضوع قطعی شده و راه بازگشتی وجود ندارد. این تصمیمی بوده که در کمیته بین‌المللی پارالمپیک گرفته شده و حالا رشته‌ها باید برای پارالمپیک 2028 تلاش کنند.

3 بازیکن ایرانی در جمع برترین‌های لیگ جهانی والیبال نشستهایران قهرمان لیگ جهانی والیبال نشسته شد

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی پارالمپیک | NPC

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی پارالمپیک NPC کمیته ملی پارالمپیک NPC

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد

ایسنا/مازندران مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۲ استان‌های شمالی کشور روز دوشنبه،۱۰ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه شمال آمل شروع شد.

تیم‌های شرکت کننده دراین دوره از مسابقات روز دوشنبه در محل برگزاری این مسابقات با حضور مسئولان دانشگاهی و سرپرست‌های تیم‌های شرکت کننده از مقابل جایگاه ویژه مسابقات رژه رفتند.

رییس دانشگاه شمال آمل درخصوص تیم‌های شرکت‌کننده دراین دوره از مسابقات گفت، در این مسابقات هفت تیم از دانشگاه‌های استان‌های گیلان، مازندران و گلستان شرکت کردند و به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند.

حسین رنجبر افزود: تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات در دو گروه سه و چهار تیمی با هم رقابت و در نهایت دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این مسابقات به مدت یک هفته به میزبانی سالن ورزشی شمال مرعش دانشگاه شمال آمل برگزار می‌شود، تصریح کرد، تیم قهرمان این دوره از مسابقات به عنوان تیم منتخب منطقه ۲ به مسابقات سراسری والیبال دانشجویان پسر دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی صعود خواهد کرد.

رییس دانشگاه شمال آمل با اشاره به اینکه این دانشگاه به واسطه برخورداری از امکانات زیر ساختی و سالن‌های مجهز میزبانی این مسابقات را برعهده گرفته است، گفت: وزارت علوم نیز با توجه به این وضعیت و درخواست دانشگاه شمال این میزبانی را به این واحد دانشگاهی واگذار کرد.

 رنجبر اضافه کرد، شهرستان آمل به عنوان یکی از قطب‌های اصلی والیبال درکشور شناخته می‌شود و به همین خاطر والیبال دراین شهرستان از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است.

وی یادآور شد، برگزاری این مسابقات درسطح دانشجویی باعث شناسایی استعدادهای جدید دراین رشته ورزشی ومعرفی به تیم‌های شرکت کننده درلیگ‌های والیبال درسطح لیگ‌های مختلف خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین