Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی تعداد کشته شدگان موتور سوارها در حوادث ترافیکی را  ۷۷ نفر اعلام کرد و افزود: در این استان در ۹ ماهه سالجاری تعداد  ۴۴۵ نفر در حوادث رانندگی کشته شدند که از این تعداد ۷۷ نفر  موتور سوار هستند و این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳درصد کاهش داشت.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار شهرستان های ساری با ۱۸ ، بهشهر ،بابل و جویبار هر کدام با هشت نفر بیشترین و  شهرستان های نور ، تنکابن ، نوشهر و بابلسر هر کدام با دو نفر کمترین تلفات موتور سوار در آن به ثبت رسید و  بیشترین فوتی در ماه های خرداد و مرداد با ۱۳، تیر با ۱۲و تیرماه با مورد بیشترین و کمترین آن با ۴ نفر در آذر  ماه ثبت شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل پزشکی قانونی استان تصریح کرد : بیشترین گروه سنی که مرگ موتور سوارها در آن اتفاق افتاده، گروه سنی ۲۱ تا ۳۰ سال با آمار۲۲ (۲۹درصد) فوتی است و کمترین گروه سنی ۵۰ تا ۴۱سال با ۶ (۸ درصد) فوتی  قرار دارد.

وی با اشاره به فوت ۵۰ نفر از موتور سواران در محور برون شهری و روستایی و ما بقی محور درون شهری افزود : از  ۷۷ نفر فوتی های موتور سوار در ۹ ماه ۷۶نفر مرد و ما یک زن هستند.

عباسی در ادامه افزود: شایع ترین علت مرگ موتورسوران در تصادفات، ضربه مغزی و عوارض ناشی از آن و سپس خونریزی وسیع، صدمات و شکستگی های متعدد از عوامل دیگر منجر به مرگ در موتورسواران در نه ماهه سالجاری بوده که امید می رود با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده از کلاه ایمنی شاهد کاهش چشمگیر آن باشیم.

کد خبر 4532902

منبع: مهر

کلیدواژه: ساری علی عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی از جان باختن یک نفر و مصدومیت ۵ نفر بر اثر تصادف در محور سرو ارومیه خبر داد.

فرزین رضازاده در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌غربی، از جان باختن یک نفر و مصدومیت ۵ نفر بر اثر تصادف در محور سرو ارومیه خبر داد.

وی افزود: این تصادف در محور سرو ارومیه و بین دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو پارس، نزدیک ایست بازرسی و سه راهی مارمیشو رخ داد که یکی از سرنشینان در صحنه فوت و با تأیید کارشناسان اورژانس تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: ۵ مصدوم این حادثه که وضعیت بالینی مساعدی نداشتند با مراقبت‌های پیش بیمارستانی توسط واحدهای عملیاتی اورژانس، به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه منتقل شدند.

کد خبر 751215

دیگر خبرها

  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • یک فوتی در تصادف پراید و بنز
  • تصادف در محور شهرکرد _فرخ‎ شهر با یک فوتی
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • امام جمعه بلوک براثر سانحه تصادف درگذشت
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد