Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@03:52:56 GMT

مردم در ۲۲بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می زنند

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۱۷۹۱۵

مردم در ۲۲بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می زنند

معتمدیان گفت: استکبار جهانی تلاش کرد تا ما جشن ۴۰سالگی انقلاب را برگزار نکنیم اما این آرزو را به گور برد و مردم در ۲۲بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از طبس؛ «محمد صادق معتمدیان» عصر (۱۴ بهمن) در جمع مردم عشق آباد در بخش دستگردان طبس با برشمردن برخی از خدمات پس از انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: استکبار جهانی می خواهد بین مردم و حاکمیت فاصله بیندازد که با هوشیاری مردم همه توطئه ها خنثی شده و مردم همیشه در کنار مسئولین و انقلاب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار خراسان جنوبی افزود: تمام آرزوی استکبار این بود که ما نتوانیم جشن 40سالگی انقلاب را بگیریم, اما این آرزو را هم به گور برد و مردم در راهپیمایی 22بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می زنند.



وی اظهار داشت:ما در حوزه راه های استان مشکل داریم و در سفر روز گذشته در تهران و ملاقات با وزیر راه و شهرسازی مقرر شد کارگروهی تشکیل و مشکلات احصاء شود تا در سفر وزیر در اسفند به استان خراسان جنوبی مشکلات راه ها در سطح منطقه مرتفع شود.



استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه منابع مالی دولت و استان محدود است، گفت: آب آشامیدنی روستاها برای ما اولویت است.

 

لازم به ذکر است: استاندار خراسان جنوبی با خانواده شهیدان علی و محمود ایزد پناه دیدار کرد و بر مزار شهدای شهر عشق آباد حضور یافت. همچنین معتمدیان از روستای عشایری چاه مسافر در دهستان کوه یخاب بازدید کرد.



استاندار خراسان جنوبی پس از ترک شهر عشق آباد راهی بخش دیهوک شد و با مردم این شهر دیدار کرد.

 

پایان پیام/570

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد گروه سرود سرود 12 بهمن کانون های مساجد نشست خبری شهرستان طبس استاندار خراسان جنوبی خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در این یادواره گفت : امام صادق (ع) به عنوان پیشوای راستگویان در جهان بین اهل معرفت شناخته شده است و جوانان باید بکوشند که با صداقت، راستی  ودرستی، امانتداری  و عدالت خواهی پیرو این امام باشند و پیرو واقعی بمانند

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی خطاب به کسانی که در خصوص انقلاب اشتباه محاسبه می‌کنند گفت :  انقلابی بمانید و انقلابی بیندیشید و از قطار انقلاب پیاده نشوید و از آن فاصله نگیرید که پشیمان خواهید شد و این پشیمانی دیگر برایتان سودی نخواهد داشت

این یادواره به همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج ، اداره آموزش و پرورش،حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) و شورای اسلامی و شهرداری شهر خرو و با حضور مردم و خانواده معظم شهدا در مسجد موسی بن جعفر (ع) خرو برگزار شد.

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • خراسان جنوبی عزادار شهادت امام صادق (ع) + تصاویر