Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر گفت: دومین بازارچه و نمایشگاه محصولات تولیدی دانشجویان و سایر اقشار جامعه با عنوان "ساخت ایران" با هدف حمایت از کارآفرینان و بخصوص محصولات تولیدی دانشجویان افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ، به منظور حمایت از فعالیت های کارآفرینی در سطح دانشجویی و سایر اقشار جامعه، دومین  بازارچه و نمایشگاه محصولات دانشجویی همزمان با چهملین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه پیام نور مرکزبوشهر آغاز به کارکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر گفت: دومین بازارچه و نمایشگاه محصولات تولیدی دانشجویان و سایر اقشار جامعه با عنوان "ساخت ایران"  با هدف حمایت از کارآفرینان و بخصوص محصولات تولیدی دانشجویان افتتاح شد.

مهتا بذرافکن بیان کرد: این نمایشگاه طی هفت روز در ایام دهه فجر در دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر دایر خواهد بود.

وی افزود: دراین نمایشگاه بیست غرفه در زمیه خوراک، پوشاک، صنایع دستی، خدمات، فناوری اطلاعات، کانون های تبلیغاتی گل وگیاه حضوردارند.

مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه پیام نور ادامه داد درسال گذشته نیز با توجه به بحران کم آبی در کشور و بخصوص استان بوشهر، نمایشگاهی تحت عنوان "کارآفرینی بدون آب" در دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر برگزارشد.

وی اظهارداشت: با توجه به اهمیت اشتغال، کارآفرینی یکی از موضوعات مهم درسطح دانشگاه می باشد و دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر با برگزاری کارگاه و دوره های مختلف زمینه آشنایی دانشجویان با حرفه های مختلف و مورد نیاز جامعه و مقدمات ورود انها ره به بازارکار فراهم می کند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۷۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ابراهیمی گفت: وزیر جهاد کشاورزی در تعامل با بخش خصوصی حمایت از تولید داخل را برای ورود به بازارهای بین‌المللی مرغ مورد تاکید قرار داده است.

وی ادامه داد: بازار دائمی صادرات با پویا ساختن تولید داخل، عاملی قطعی در توسعه زنجیره تولید و تأمین مرغ برای کشورهای همسایه خواهد بود.

ابراهیمی وظیفه شرکت پشتیبانی امور دام کشور در خرید مرغ داخل را مقطعی و برای تکمیل ذخایر راهبردی عنوان کرد و نقش اصلی تنظیم و تثبیت بازار را گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازار بین‌المللی دانست.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی در تشریح همکاری وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق برنامه صادرات مرغ توسط بخش خصوصی گفت: برنامه سالانه اتحادیه‌ها به وزیر جهاد کشاورزی ارائه شده است و با حمایت ستاد وزارت در حال انجام است.

به گفته وی، تولید محصول با کیفیت، ایفای به موقع تعهدات و پایداری حضور از عوامل حفظ بازار صادراتی است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی خاطر نشان کرد: در همه جای دنیا؛ صادرات مورد حمایت دولت‌ها است و به شکل‌گیری اولیه آن یارانه تعلق می‌گیرد، این اتحادیه هم در سایه حمایت در یک بازه زمانی ۳ تا ۴ ماه می‌تواند حضور خود را در بازار کشورهای همسایه تثبیت کند.

کد خبر 6089221 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • خسارت خشکسالی به ۱۴۰ هزار هکتار محصول گندم بوشهر
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد