Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا یزدانی در حاشیه اردوی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به خبرنگار مهر گفت: تاکنون چندین مرحله اردو را در کنار دیگر آزادکاران پشت سر گذاشتم و در مجموع می توان گفت اردونشینان شرایط خوبی دارند. البته ما علاوه بر تمرینات درون اردویی، چندین مسابقه بین المللی داخلی و خارجی را هم پیش رو داریم که باید با حضور در این مسابقات به نتایج و تجربه کافی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نخستین برنامه و میدان بین المللی کشتی آزاد، حضور در رقابتهای جام تختی است. سپس چند تورنمنت خارجی در دستور کار قرار دارد که امیدوارم ماحصل حضور در این میادین برای کشتی گیران جوان ما با کسب تجربه و دستارودهای فنی همراه باشد. آنچه مسلم است کادر فنی نیز نهایت تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا این برنامه ها به بهترین شکل اجرایی شود و بچه ها بتوانند تجربه کافی را از این مسابقات کسب کنند.

دارنده دو مدال طلای قهرمانی کشتی جهان در خصوص آخرین وضعیت جسمانی‌اش تصریح کرد: خوشبختانه رفته رفته به شرایط مطلوبی نزدیک می شود. در چندین اردو در کنار بچه ها تمرینات منسجمی را پشت سر گذاشتم و فعلا منتظرم تا با نظر کادر فنی در یک تورنمنت بین المللی به میدان بروم. طبیعتا با حضور در یک میدان خارجی می توانم به خوبی توان و آمادگی واقعی خودم را محک بزنم و در پیشبرد برنامه هایم از آن بهره ببرم.

یزدانی خاطر نشان کرد: تیم ملی کشتی آزاد رویدادهای سختی را پیش رو دارد که البته همدلی و انسجام مطلوب تیمی و رابطه امیدبخش کادر فنی با کشتی گیران، نویدبخش حرکت و پیشرفت خوبی است. مطمئنا این شرایط می تواند کادر فنی را در اجرای هر چه بهتر و سریعتر برنامه های مدون تیم ملی کمک کند و در نهایت کشتی ایران را به اهدافش برساند.

آزادکار عنوان دار کشتی ایران در پایان اظهار داشت: امیدوارم روزهایی خوبی برای ورزش اول کشورمان رقم بخورد. ما باید در کنار اردوهای آماده سازی، مسابقه به مسابقه با پیشرفت خوبی همراه باشیم تا در نهایت بتوانیم در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به هدف اصلی خودمان دست یابیم.

کد خبر 4531891 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوی تدارکاتی تیم ملی کشتی آزاد رضا یزدانی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»

اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر» واکاوی می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «فوتبال برتر» امشب با بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

بازیکنان و سرمربی تیم ملی فوتسال بعد قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌ها، مهمان امشب برنامه خواهند بود.

«فوتبال برتر»؛ دوشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • پاشازاده: شهریاری اتفاقات خوبی رقم می‌زند
  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد
  • چالش حضور برنامه‌ریزی نشده اتباع خارجی در پردیس
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست