Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@09:05:02 GMT

انقلاب اسلامی نام اهل بیت را احیا کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۱۸۱۵۰

انقلاب اسلامی نام اهل بیت را احیا کرد

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی یکشنبه شب در آیین افتتاح نمایشگاه یاس کبود در فاطمیه افزود: دشمن قصد از بین بردن نام اهل بیت (ع) را دارد اما به برکت انقلاب، عشق و علاقه و اراده مردم به خاندان پیامبر(ص) بیشتر شده است.
وی اظهارداشت: پیروزی و افتخارات دوران انقلاب اسلامی بخاطر برکت نام فاطمه زهرا(س) است و مفتخر و خرسندیم که ایران اسلامی در آستانه چهلمین پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مزین به نام مبارک حضرت زهرا(س) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه گناوه گفت: برپایی نمایشگاه یاس کبود از مهم ترین برنامه های فرهنگی در این شهرستان است که توسط هیات فاطمیه چندین سال برگزار و دستاوردهای خوبی بویژه در نهادینه کردن ارزش های دینی بین جوانان و مقابله با آسیب های اجتماعی داشته است.
وی افزود: هیات مذهبی فاطمیه گناوه در طول سال برنامه های بسیار خوبی با دعوت از کارشناسان مذهبی برای خانواده ها و بانوان برگزار می کند که امیدواریم بنحو شایسته از این مرکز باظرفیت عموم مردم نهایت استفاده ببرند.
مسئول برگزاری نمایشگاه یاس کبود و هیات مذهبی فاطمیه گناوه گفت: در آستانه ایام فاطمیه دوم نمایشگاه یاس کبود برای هفتمین سال متوالی باهدف ترویج فرهنگ و الگوگیری از رفتار ومنش حضرت زهرا(س) گشایش یافته است که با استقبال گسترده مردم مواجه می شود.
هاجر ذاکری افزود: در این نمایشگاه ماکت هایی از قبرستان بقیع، خانه حسنین، بیت الاحزان، باغ فدک و نخلستان و چاه امام علی (ع) باخشت وگل و ابزار مورد استفاده آن دوران طراحی و در معرض دید قرار گرفته است.
شهرسان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آسیب های اجتماعی اهل بیت ایران اسلامی برنامه های فرهنگی حضرت زهرا جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، برترین‌های هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان ویژه سال ۱۴۰۲ در آئینی با حضور خانواده شهدا، مسئولان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر معرفی شدند.

از سوی هیأت داوران متشکل از مسئولان و کارشناسانی خبره، برترین‌های هنر انقلاب در خوزستان در سال ۱۴۰۲ و همچنین چهره و هسته سال این عرصه انتخاب شدند.

در این مراسم «حجت الاسلام آرش نیک نژاد» هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

همچنین «علی اکبر فلاحیان» سرپرست گروه سرود زهرائیون به عنوان هسته برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد.

در بخش ادبیات پایداری هنرمند نویسنده» علی هاجری»، «حسین گلچین» و «بهنام کاوه» در رشته نمایش، «علی زارعی رضایی» در رشته شعر و در هنرهای تصویری «اُمید مدحج» و «سید مهدی ابطحی» در بخش دفاع مقدس و مصطفی محسنی برنده جایزه ویژه وعده صادق در بخش گرافیک؛ به عنوان شایسته‌های تقدیر هنر انقلاب استان خوزستان معرفی شدند.

پخش مستند به» رنگ جاودانگی» که گزارشی از برخی فعالیت‌های هنری شاخص استان خوزستان به شمار می‌آمد، سخنرانی علیرضا سمیعی پژوهشگر هنر انقلاب اسلامی، شعر خوانی حجت الله کفشیری، اجرای سرود حیدر علی حزباوی با موضوع وعده صادق و تجلیل از تعدادی از خانواده‌های معزز شهدا و همچنین خانواده مرحوم حاج احمد یلالی به عنوان پیشکسوت ادبیات پایداری آبادان و خرمشهر از دیگر بخش‌های این آئین بود.

کد خبر 6090505

دیگر خبرها

  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • حمایت ساواک از حسینیه ارشاد؟!
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست