Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علیرضا رحیمی ،رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله از کشف و ضبط ۶ قبضه اسلحه از شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات منطقه شکار و صید ممنوع گرین خبر داد.

علیرضا رحیمی گفت: با گشت و کنترل شبانه روزی صورت گرفته توسط یگان حفاظت محیط زیست سلسله در منطقه شکار و صید ممنوع گرین و تنگه کهمان، ۵ نفر متخلف شکار غیر مجاز در چنگال محیط بانان این شهرستان گرفتار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی اظهار داشت: از این متخلفین تعداد ۶ قبضه اسلحه ساچمه زنی، لاشه ۳ سرخرگوش و ۲ قطعه کبک کشف و ضبط گردید.

وی افزود: پرونده متخلفین پس از تنظیم صورتجلسه به مراجع قضایی ارجاع و ادوات کشف شده از آن‌ها طبق ماده ۱۴ قانون شکار و صید تا صدور رای قطعی به صورت امانی نزد این اداره باقی می‌مانند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله با اشاره به گشت و کنترل در مناطق حساس زیست محیطی شهرستان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی مراتب را از طریق سامانه ۱۵۴۰ اطلاع رسانی نمایند.

انتهای پیام/ب

کشف ۶ قبضه اسلحه از شکارچیان غیر مجاز درسلسله

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، دو رأس بزغاله که توسط افراد بومی و بدلیل نا آشنا بودن با حیات وحش و همچنین آگاه نبودن نسبت به رفتار‌های حیات وحش از محل زندگی خود جدا و جهت مراقبت و نگهداری به اداره محیط زیست شهرستان‌های دالاهو و سرپل ذهاب تحویل شد .
سرپرست محیط زیست دالاهو عنوان کرد : شهرستان دالاهو بعلت داشتن شرایط مطلوب برای حیات وحش و حمایت مردم شهرستان در سال‌های اخیرحیات وحش شهرستان رشد خوبی داشته و جمعیت حیات وحش در این شهرستان رشد قابل قبولی دارد .

دیگر خبرها

  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • رده‌بندی مناطق حفاظتی محیط‌زیست 
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • شکار یک پلنگ ایرانی توسط یک تبعه پاکستان (+عکس)
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • شکار یک پلنگ ایرانی توسط یک تبعه پاکستان + عکس
  • شکار یک پلنگ ایرانی در توسط یک تبعه پاکستان + عکس
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند