Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی پاراتکواندو کشورمان به ۱۱ ورزشکار شامل یک خانم و ۱۰ آقا در هشتمین دوره رقابت های جهانی در ترکیه روی شیاپ چانگ می رود.این رقابت ها در ۲ بخش پومسه و کیورگی از ۱۶ بهمن ماه به مدت ۲ روز در شهر آنتالیا برگزار می شود.نماینده های ایران در وزن ۴۹- کیلوگرم بانوان و ۷۵+ کیلوگرم مردان در روز سه شنبه با حریفان خود مبارزه می کنند و هوگوپوشان وزن ۶۱- و ۷۵- کیلوگرم مردان در روز چهارشنبه روی شیاپ چانگ چهانی می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهتاب نبوی در وزن منهای ۴۱ کیلوگرم در کلاس (K41)، احمد نریمانی در وزن مثبت ۷۵ کیلوگرم در کلاس (K42)، مهدی بهرامی آذر در وزن مثبت ۷۵ کیلوگرم در کلاس (K43)، حامد حق شناس در وزن مثبت ۷۵ کیلوگرم در کلاس (K44)، اصغر عزیزی در وزن مثبت ۷۵ کیلوگرم در کلاس (K45)، سعید صادقیان پور در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم در کلاس (K42)، سجاد جوانبخت در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم در کلاس (K44)، مهدی پوررهنما در وزن منهای ۷۵ کیلو گرم و در کلاس (K44)، محمدرضا شعبانی در وزن منهای ۷۵ کیلو گرم و در کلاس (K42)، علیرضا بخت در وزن منهای ۷۵ کیلو گرم و در کلاس (K44)، محمود جعفرزاده در وزن منهای ۷۵ کیلو گرم و در کلاس (K44)، یازده ملی پوش تیم ملی پاراتکواندو ایران هستند که در این دوره از مسابقات حضور دارند.

هدایت تیم برعهده خانلرخانی به عنوان سرمربی و احمدی به عنوان مربی است.جلسه سرپرستان و مراسم قرعه کشی امروز دوشنبه ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱:۳۰ برگزار می شود. رقابت های جهانی پاراتکواندو ۱۰ G است و به نفر اول ۱۰۰ امتیاز، به نفر دوم ۶۰ امتیاز و به نفرات سوم ۳۶ امتیاز در مسیر کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تعلق می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا پاراتکواندو قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸۹۶ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله معامله شد

اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بیست و یکمین حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز ۹ اردیبهشت با معامله ۱۸۰ قطعه شمش یک کیلوگرمی استاندارد به پایان رسید.

او افزود: در جلسه معاملاتی امروز در دو حراج عمده و خرد، مجموعا ۲۵۰ قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد که میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز ۴ میلیارد و ۳۸۸ میلیون تومان به ثبت رسید.

این مقام مسئول اظهار کرد: تاکنون با برگزاری ۲۱ حراج حضوری جمعا ۲۸۹۶ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله ایران معامله شده است همچنين جلسه بعدی حراج شمش طلا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • یازده وایکینگ کارلو آنچلوتی در جهنم آلیانز
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • طرز پخت پاچه گاو توسط سه پدربزرگ هفتاد ساله هندی (فیلم)
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • ۲۸۹۶ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله معامله شد