Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، نمایش "بیداری در نورنبرگ" به کارگردانی کوروش شمس از 18 تا 30 بهمن ماه ساعت 19:30 در سالن فرشچیان به روی صحنه می رود.

در خلاصه این داستان آمده که فرقه خاصی از یهودیان عقیده دارند که از ازدواج پسری خاص از قوم یهود با دختری یهودی که نشانه هایی مشخص دارد، پسری بدنیا خواهد آمد که مقدمات ظهور مسیح را فراهم خواهد کرد،  براین اساس مایکل یهودی برای یافتن آن دختر به پاریس می رود و به خیال خود او را پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختر نامزدی آلمانی دارد که از یهودیان متنفر است ولی نمی داند که نامزدش اصالتی یهودی دارد.

تعصبات بیجا و خارج از نگاه معقول به مقوله مذهب و اخلاق، فروپاشی نظام فکری و رفتاری تمامی شخصیت های داستان را به همراه دارد.

نمایش "استرالیا" نیز داستان مهاجرت غیر قانونی دو پسر ایرانی و اندونزیایی و یک دختر افغان به استرالیا بوده که روایت گذشته این شخصیت ها و روابط آنها با همدیگر فضایی شاعرانه و عاشقانه به وجود می آورد.

به گزارش برنا؛ این نمایش از 11 بهمن ماه به روی صحنه رفته و تا 18 بهمن ماه هر روز ساعت 18:30 در سالن کوچک تالارهنر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اجرا می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اخلاق ازدواج اصفهان شهرداری مهاجرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر بن‌گویر بیانیه داد

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه‌های اسرائیل گزارش داده‌اند خودروی دولتی ایتمار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل تصادف کرده است.

او زخمی شده و به بیمارستان منتقل شده است. فیلمی توسط کاربران در فضای مجازی منتشر شده که ظاهراً واژگون شدن خودروی ایتمار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل را نشان می‌دهد.

گفته می‌شود این اتفاق در شهر «رمله» در مرکز فلسطین اشغالی به وقوع پیوسته است.

برخی از گزارش‌های تأییدنشده وضعیت او را وخیم گزارش کرده‌اند.

بن‌گویر وزیر راست افراطی کابینه جنگی «بنیامین نتانیاهو» است. او از سال ۲۰۲۲ تا کنون وزیر امنیت داخلی سرائیل بوده است.

او رئیس حزب «اُتسما یِهودیت» یا «قدرت یهودی» است که بر پایه ایدئولوژی موسوم به «کاهانیسم» و «عرب‌ستیزی» بنا نهاده شده است.

کاهانیسم یک ایدئولوژی صهیونیستی است که معتقد است عرب‌های ساکن فلسطین اشغالی دشمن یهودی‌ها و اسرائیل هستند. کاهانیسم به دنبال تشکیل یک تئوکراسی یهودی است که در آن افراد غیریهودی حق رأی ندارند.

وزیر امنیت داخلی اسرائیل به تیر غیب گرفتار شد؛ وضعیت او وخیم است خودروی وزیر امنیت رژیم صهیونیستی چپ کرد (ببینید) کد خبر 847297 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه تصادف

دیگر خبرها

  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • اوکراین: ۱۰۰ میلیون دلار کمک‌های تسلیحاتی استرالیا در راه است
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • داستان شفافیت؛ قسمت اول
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • دفتر بن‌گویر بیانیه داد