Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، عزیزالله شهبازی در مراسم ملاقات حضوری با نخبگان، کارآفرینان، صنعتگران، کشاورزان و معتمدین شهرستان نظرآباد، با قدردانی از همراهی اصحاب رسانه که اخبار استان را بخوبی منعکس می کنند، اظهار کرد: امید است مجموعه مدیران استان نیز قدردان زحمات این اصحاب فرهیخته باشند.

وی ادامه داد: این ایام یادآور سالروز رشادت ها، شهادت ها و ایثارگری های مردم این مرز و بوم برای نیل به اهداف شعار انقلاب اسلامی ایران مبنی بر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر شهبازی گفت: مردم ایران اسلامی برای به ثمر رسیدن و ثبات انقلاب اسلامی سختی های فراوانی کشیده اند و اکنون چراغ راه ملت های دیگر شده اند.

وی به قدمت ۹ هزار ساله شهرستان نظرآباد با توجه به وجود آثار تاریخی محوطه ازبکی اشاره کرد و گفت: امروز فرصتی شد که از شهرستان نظرآباد بازدید کرده و خدمت مردم خوب و سرافراز این شهرستان باشیم.

استاندار البرز با اشاره به اهمیت حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در استان، گفت: امیدواریم دور توسعه استان با حضور سرمایه‌گذاران تُند شود.

وی به پروژه هایی که امروز به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان به بهره برداری رسید، افزود: در حوزه ایجاد اشتغال، رفع بیکاری و مساعدت به واحدهای صنعتی گام‌های خوبی برداشته همچنین در کنار این موضوعات پرداختن به مسائل اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و دیگر موارد را نیز در دستور کار قرار داده ایم.

دکتر شهبازی با بیان اینکه شنیدن دغدغه های فعالان اقتصادی فرصت مغتنمی بود، اضافه کرد: به فرمانداران مأموریت داده‌ایم تا از سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه صنعت استقبال کرده و برای رفع مشکلات این بخش اقدام کنند که تاکنون این اقدام خروجی مثبتی داشته و مواردی که نسخه ملی بخواهد به کمیته‌های کشوری ارجاع می‌دهیم.

وی گفت: اگر یک واحد تولیدی - صنعتی که سطحی از اشتغال را ایجاد کرده است و به استاندار یا فرماندار مراجعه کرده و اعلام کند که یکی از مسئولان برای حل آن با وی همکاری نکرده‌اند به آن مورد رسیدگی جدی می‌شود.

استاندار البرز افزود: مصوبات ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان‌ها اکنون حکم کارگروه ملی را دارد و موردتوجه دولت است، برای حل مشکلات مولدهای تولید و سرمایه‌گذاران نیز تلاش می‌شود، حل‌وفصل مسائل واحدهای تحت تملک بانک‌ها نیز به‌منظور بازگشت آن‌ها به چرخه تولید لحاظ شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به اطلاعات دریافتی نزدیک به ۵۰۰ واحد تولیدی در شهرستان نظرآباد وجود دارد و این شهرستان از ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است.

دکتر شهبازی گفت: با توجه به ماموریت رییس جمهور به استانداران در راستای رونق تولید و اشتغال در استان ها، تکلیف بزرگی بر دوش دارم که برای این امر نیز تدابیر ویژه ای اندیشیده شده است.

وی افزود: در پورتال استانداری البرز به آدرس www.alborz.ir  لینکی ایجاد شده که سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی کوچک و بزرگ می توانند مسائل و دغدغه های خود را به صورت مستقیم و شبانه روزی با استاندار در میان بگذارند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: مدیران کل استان موظف هستند که هفته ای یک روز بازدیدی از بخش های مختلف و مرتبط شهرستان ها داشته و از نزدیک شاهد روند امور قرار گیرند.

وی گفت: ما بعنوان نماینده دولت در استان و خدمتگزاران و کارگزاران مردم باید در راستای سیاست های دولت و نظام در جهت تسهیل امور تدابیر لازم را داشته باشیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهبازی استاندارالبرز دیدار با صنعتگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه صادرات و جذب سرمایه‌گذار را برای ایلام دنبال می‌کنیم

مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری ایلام گفت: توسعه صادرات و جذب سرمایه‌گذار دو هدف عمده حضور در نمایشگاه اکسپو است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، جمیل شوهانی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌_ در ششمین نمایشگاه اکسپو ایران با حضور در پاویون رسانه‌ای وزارت کشور با اشاره به توانمندی‌های استان در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات، ظرفیت‌های بالقوه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری، اظهار کرد: هدف از حضور استان ایلام در ششمین نمایشگاه اکسپو علاوه بر معرفی توانمندی‌های صادراتی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، جذب سرمایه‌گذار و معرفی بیشتر و بهتر زنجیره‌های ارزش راهبردی استان در حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی، گیاهان دارویی، محصولات کشاورزی، صنایع‌دستی و گردشگری بود که به نتایج مطلوبی منجر شد.

وی افزود: انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی صورت گرفته و ورود خوب استان به بحث زنجیره ارزش، میزان بهره‌وری، تولید و صادرات این محصولات افزایش چشمگیری پیدا کند.

مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری ایلام با اشاره به فراهم شدن پیش زمینه انعقاد قرارداد و ایجاد تفاهم‌نامه، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۷۰ دیدار اختصاصی از طریق هیئت‌های تجاری و اقتصادی داخلی و خارجی از استان‌های مختلف و کشورهایی همچون روسیه، ترکیه، پاکستان، افغانستان، الجزایر و عراق در غرفه ایلام انجام و پیش زمینه‌های انعقاد تفاهم‌نامه‌های دوجانبه و چند جانبه فراهم شده است.

کد خبر 749737

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • توسعه صادرات و جذب سرمایه‌گذار را برای ایلام دنبال می‌کنیم
  • تدوین بانک اطلاعاتی توانمندی‌های صادراتی فارس به ۶ زبان
  • توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری؛ لازمه اقتصاد چین
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • برنامه های متنوعی برای تسهیل تبادلات مالی با چین داریم
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • نزدیک به ۷۰۰ همت برنامه سرمایه‌گذاری در استان فارس تعریف شده است