Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@10:49:11 GMT

آشتی دو طایفه و بخشش قاتل پس از ۱۲ سال

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۰۳۳۲

رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان از بخشش یک قاتل پس از ۱۲ سال در شهرستان کارون خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، عبدالعباس زبیدی‌نیا اظهار کرد: در مرداد ماه سال ۱۳۸۵ دو طایفه در شهرستان کارون بر سر ملکی با هم درگیر شده بودند که در این درگیری یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند

وی افزود: در این ۱۲ سال، اختلافات بین این دو طایفه گسترش پیدا کرد که با وساطت و تلاش‌های رئیس و اعضای شورای حل اختلاف کارون و با تشکیل چندین جلسه با حضور بزرگان، معتمدین، خیرین و ریش سفیدان طرفین و دعوت آنها به آرامش، کم کم آتش کینه بین این دو طایفه فروکش کرد و این اختلاف به دوستی و برادری تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زبیدی‌نیا در ادامه از خانواده مقتول بابت بخشش قاتل جهت ایجاد صلح و سازش بین این دو طایفه تقدیر و تشکر کرد و گفت: خوشبختانه تلاش‌ها و زحمات رئیس و اعضای شورای حل اختلاف کارون جهت جلب رضایت خانواده مقتول نتیجه داد و اولیای دم با عفو و بخشش قاتل زمینه را برای صلح و سازش بین این دو طایفه مهیا کردند.

وی اظهار کرد: در نشستی این دو طایفه پس از ۱۲ سال اختلاف با یکدیگر آشتی کردند و این پرونده با صلح و سازش مختومه شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کازرون شورای حل اختلاف ایجاد صلح طایفه بخشش قاتل خانواده مقتول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید

ایسنا/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از بهره‌برداری باند دوم پل هادی آباد به جنگیه در شهرستان کارون خبر داد.

محمد جولانژاد امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باند دوم و روشنایی پل هادی آباد به جنگیه شهرستان کارون با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: پل هادی آباد شهرستان کارون به طول ۳۰۰ متر است که پروژه تکمیل آن شامل اجرای عرشه، اجرای پیاده‌رو، اجرای جانپناه و هندریل، اجرای روکش آسفالت و اجرای روشنایی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان مدت زمان اجرای این پل را ۶ ماه برشمرد و گفت: پایان اجرای این پروژه به منظور تردد ایمن اهالی منطقه بسیار حائز اهمیت بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آشتی با مفهوم جدید هوش (فیلم)
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • قضات در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش تلاش کنند
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست
  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میدان‌های نفت و گاز غرب کارون