Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@09:16:03 GMT

به ما یاد داده بودند که نمازجمعه ، جای وحدت است

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۰۵۱۳

ساعت24-غلامعلی جعفرزاده نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس در یادداشتی در روزنامه ایران در باره نحوه برخورد امام جمعه کرج با رئیس مجلس نوشت:حواشی پیش آمده برای سخنرانی رئیس مجلس در کرج از چند جنبه جای تأسف بسیار دارد که باید به آنها توجه کرد.

اول اینکه تا جایی که به ما در 40 سال گذشته یاد داده‌اند نماز جمعه یک پدیده وحدت آفرین و دشمن شکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بسیار هوشیار بود که در این قالب اتفاقات دشمن شاد کن و وحدت شکن رخ ندهد.

مسأله دوم اینکه ادامه مسیر برخوردهای جناحی با مسائل به نقطه بحرانی رسیده است. نشانه آن هم این است که دیگر برخی جریان‌ها حتی ملاحظه جشن انقلاب و 40 سالگی نظام و شأنیت قوای کشور را هم ندارند و به دلایلی صرفاً در پی به کرسی نشاندن حرف خودشان هستند. ادامه این مسیر باعث می‌شود تا اندک اندک هیچ مرجع سیاسی و اجتماعی مورد وثوقی در جامعه باقی نماند و هیچ سخنرانی و مراسمی از گزند حملات و تخریب‌های داخلی در امان نباشد.

نکته سوم این است که گروه‌های مخالف سخنرانی آقای لاریجانی مسأله‌ای بسیار عجیب را مطرح کرده بودند. این گروه‌ها اعلام کردند که چون آقای لاریجانی حامی برجام و لوایح FATF بودند برای این سخنرانی «وصله ناجور» هستند. سؤال این است که آیا برجام و لوایح چهارگانه در مجالس و مراجع حکومتی متخاصم مثل امریکا یا رژیم صهیونیستی بررسی و تصویب شده‌اند که حامیان آنها «وصله ناجور» هستند؟ آیا نمایندگان مجلس در تصمیم‌گیری‌های خود باید عیناً و خط به خط منویات برخی گروه‌ها را رعایت کنند تا «وصله ناجور» نباشند؟ آیا این نوع تفکر و برخورد با مسائل، با آرمان‌های آزادیخواهانه و عدالتجویانه انقلاب اسلامی 57 کوچک‌ترین همخوانی و انطباقی دارند که مطرح‌کنندگان آن مدعی حفظ ارزش‌ها از این طریق هستند؟ قرار بود در نظام جمهوری اسلامی حتی مخالفان هم آزادی بیان داشته باشند و حالا برخی حتی سخن گفتن رئیس مجلس نظام را هم برنمی‌تابند که این خود بزرگ‌ترین ظلم به انقلاب و نظام و وحدت کشور است.

منبع: روزنامه ایران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد

رئیس‌جمهور فرانسه امروز – پنجشنبه – ضمن هشدار نسبت به «احتمال مرگ اروپا»، تاکید کرد که این قاره در «نقطه بحرانی» قرار دارد و جهت مقابله با رقبای جهان باید اقدامات بیشتری انجام داد.

به گزارش ایسنا، «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه طی سخنرانی در دانشگاه سوربُن فرانسه واقع در پاریس، پایتخت این کشور بیان کرد: «خطری مبنی بر مرگ اروپا وجود دارد. اروپا در نقطه بحرانی قرار دارد و در مقابل رقبایی که با سرعت بالا در حال تجدید تسلیحات هستند، باید اقدامات بیشتری انجام دهد.»

خبرگزاری فرانسه به نقل از رئیس‌جمهور این کشور نوشت: «اروپا احتمال دارد بمیرد و این فقط به انتخاب‌های ما بستگی دارد.»

وی افزود: «در شرایطی که قوانین تجارت آزاد جهانی توسط رقبای اصلی به چالش کشیده شده است، خطر عقب ماندن به لحاظ اقتصادی برای اروپا وجود دارد و باید الگوی رشد خود را بازنگری کند.»

ماکرون ۴۶ ساله که همچنان سه سال از دومین و آخرین دوره‌اش در ریاست‌جمهوری باقی می‌ماند، گفت: «در دنیایی که قوانین بازی تغییر کرده است، اروپا در برابر خطراتی که در جهان مواجه می‌شود، مسلح نیست.»

رئیس‌جمهور فرانسه در ادامه سخنرانی‌اش صراحتا هشدار داد: «طی یک دهه آینده، خطر تضعیف اروپا یا حتی سقوط آن بسیار زیاد است. از اروپا می‌خواهیم از یک اقلیت راهبردی بیرون بیاید؛ مسئله‌ای که او را بیش از اندازه به انرژی روسیه و در حوزه امنیت به ایالات متحده وابسته کرده است.»

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • هر کسی رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند
  • سخنرانی رئیس جمهور در امامزاده حسن(ع) تهران
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود