Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@18:57:27 GMT

وقوع سیل در بوسنی به دلیل ذوب شدن برق آسای برف‌ها + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۰۶۳۲

وقوع سیل در بوسنی به دلیل ذوب شدن برق آسای برف‌ها + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی آسوشیتد پرس گزارش داد: در برخی نقاط بوسنی، ظرف ۲۴ ساعت دمای هوا از زیر صفر به ۱۵ درجه بالای صفر (۵۹ درجه فارنهایت) رسید که در نتیجه این افزایش دما چندین تن برف ناگهان آب شد و در بخش‌های مرکزی بوسنی سیل به راه افتاد همچنین بارش شدید باران باعث طغیان طغیان رودخانه‌ها و آب گرفتگی بیش از یکصد خانه در روستا‌های منطقه زِنیتسا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چندین مورد رانش زمین هم در جنوب بوسنی گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: هشت کشته در رانش زمین در بولیوی + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   زیر آب رفتن خانه ها در بوسنی به دلیل بارندگی + فیلم  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۰۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی حداکثری برای محافظت از گندم‌های خریداری شده در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سعید راد، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اظهار کرد: بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، در استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، زنجان، کرمانشاه، همدان، لرستان، ایلام، مرکزی، گیلان، مازندران و گلستان و نیز نقاطی از استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی در روزهای پایانی هفته بارش باران شدت خواهد گرفت.

وی گفت: با توجه به پیش‌بینی وقوع سیلاب، طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر، ریزش تگرگ و وقوع صاعقه و تندباد در این استان‌ها، لازم است تدابیر و تمهیدات لازم برای انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور مراقبت از گندم‌های خریداری شده، اتخاذ و اجرا شود.

گفتنی است؛ بر اساس هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، امروز و فردا شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های محلی در سطح وسیعی از کشور خواهیم بود.

کد خبر 6098130

دیگر خبرها

  • انگلیس از وقوع ۲ انفجار در سواحل یمن خبر داد
  • قتل فجیع در خانه مجردی با ادعای مسائل اخلاقی و زشت!
  • آمادگی حداکثری برای محافظت از گندم‌های خریداری شده در کشور
  • ببینید | سرقت برق‌آسای ساندویچ یک پسر جوان توسط شاهین شکاری!
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • دست‌کم ۷۸ نفر در وقوع سیل در برزیل جان باختند/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند
  • خسارت بارش‌های سیل‌آسای سراوان به آسفالت معابر
  • برگزاری آیین نکوداشت روز مراغه
  • احتمال وقوع دوباره سیل در آذربایجان شرقی
  • درمان معجزه‌آسای حساسیت فصلی با عطر طبیعی