Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، صدیقه ربیعی روز دوشنبه افزود: در این برنامه شرکت‌کنندگان پرانگیزه‌ای شامل متخصصان حرفه شیرینی، باقلوای سنتی، طراحان، عاشقان کسب و کارهای نوین و بازاریاب‌های حرفه‌ای گردهم می‌آیند تا در طی این دوره ایده‌هایشان را مطرح کنند و آنها را به مرحله اجرا برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: حضور در این رویداد به شرکت‌کنندگان می‌آموزد که با افزایش مهارت‌های فردی و کار تیمی و برپایه اصول علمی، ایده‌های خود را به کسب و کارهای سودده و پایدار تبدیل کنند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین با بیان این که این استارتاپ از اول تا سوم اسفند ماه در مرکز علمی و کاربردی دانشکده علوم و فنون قزوین با هدف یادگیری و تجربه روش‌های نوین شروع کسب و کار در صنعت مواد غذایی برپا می‌شود،خاطر نشان کرد: این رویداد کارآفرینی به سبک استارتاپ ویکند است.
وی افزود: برگزاری چنین رویدادی در دانشگاه ها موجب می‌شود تا تمرین کار گروهی، تبدیل ایده به کسب و کار و فعالیت‌های عملی که در دانشگاه ها وجود ندارد، رونق بگیرد.
استارت ‌آپ ویکند برنامه‌ای است که در آن گروهی از مدیران، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و صاحبان ایده دور هم جمع شده و تیم‌هایی تشکیل می‌دهند تا با ارائه نمونه اولیه‌ای از کار خود به ایجاد یک شرکت نوپا و کسب و کار جدید مبتنی بر فناوری بپردازند.
3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها خانواده روابط عمومی سرمایه گذاران صنعت کسب و کار جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۰۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور

ایسنا/خراسان رضوی  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از شناسایی و برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در این شهرستان خبر داد.

محمد توحیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای تشدید نظارت بر اماکن غیرمجاز ارائه دهنده خدمات طب سنتی و پیرو گزارش مردمی، یک باب منزل که در آن فردی بدون مجوزهای علمی و قانونی مبادرت به ارائه خدمات طب سنتی(حجامت و زالو درمانی) می‌کرد، شناسایی شد.

وی با اشاره به اهمیت گزارش‌های مردمی در شناسایی مراکز غیرمجاز درمانی و مداخله‌گر افزود: در پی دریافت گزارش شهروندی، کارشناسان اداره نظارت بر درمان این معاونت از منزل مذکور واقع در محدوده میدان آزادی بازدید و صحت موضوع گزارش شده را تأیید کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور خاطرنشان کرد: مدیر و کارشناسان نظارت بر درمان در معیت نماینده حقوقی و نماینده بازرسی دانشگاه و نیروهای پلیس امنیت اخلاقی و انتظامی با حضور در منزل فوق، وسایل و ملزومات غیرمجاز موجود در محل را ضبط کرده و فرد مداخله‌گر برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی ضمن قدردانی از دقت نظر شهروندانی که با مشاهده تخلفات حوزه درمان، موارد را گزارش می‌کنند، یادآور شد: گزارش‌های مردمی کمک شایانی در شناسایی متخلفین و پیشگیری از مداخلات درمانی خواهد بود، لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف درمانی با سامانه ۱۹۰ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن در سیستان وبلوچستان
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور
  • ۷ سوغاتی خوشمزه زنجان که باید حتماً امتحان کنید
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • اولین‌نشست سری‌جلسات ایده‌پردازی برگزار می‌شود
  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود
  • مراسم آیینی سنتی کومسای در منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود