Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اموراقتصادی و دارایی گفت: دشمن به شکل هدفمند، در پی بستن راه های ورود منابع مالی به کشور است و بسیج باید همه توان خود را برای یافتن راه های دور زدن تحریم ها و ورود منابع مالی به کشور به کار گیرد.

فرهاد دژپسند در دیدار با فرماندهان و رییسان هیات های اندیشه ورزی مرکز بسیج این وزارتخانه افزود: در شرایط امروز که مورد تحریم های ناجوانمردانه آمریکا قرار گرفته ایم، بسیج وزارت اقتصاد می تواند با هدفگذاری، برنامه ریزی و تلاش مضاعف در موضوعاتی چون ورود ارز به کشور، ایجاد کانال مبادلات مالی، تامین منابع جدید مالی غیر از بانک ها و صندوق توسعه ملی و وضع بیمه های جدید برای حمایت از فعالان اقتصادی در برابر آسیب های احتمالی ناشی از تحریم فعالیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآوری کرد بین سال های 1359 تا 1364 یعنی اوج جنگ تحمیلی، نرخ رشد تورم، کاهنده بود و در برخی سنوات، حتی نرخ رشد اقتصادی دو رقمی داشتیم که این دستاوردها به سبب حاکمیت روحیه بسیجی و سیاست های دولت وقت در مقابله با فرهنگ مصرف گرایی بود.
این مسوول ادامه داد: کمک به دولت مستقر، کمک به کلیت نظام است و پیدا کردن راهکارهای حل مشکلات کنونی کشور، عین اخلاص و ایثار محسوب می شود.
وی امر به معروف و نهی از منکر را یکی از وظایف ذاتی بسیج خواند و گفت: امروز تعبیر این فریضه، به این شکل است که همه چیزهایی که موجب دوام و بقای نظام می شود ترویج و هر چه به آن لطمه می زند، نهی کنیم.
در این جلسه، فرمانده مرکز بسیج وزارت اقتصاد و چند تن از رئیسان هیات های اندیشه ورزی بسیج، گزارش مختصری از فعالیت های خود ارائه کردند.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000CDK برچسب ها: منابع مالی ، دژپسند ، جنگ

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: منابع مالی دژپسند جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل المپیک درفرانسه تحریم شد

انجمن زیست محیطی در فرانسه به دلیل ازدیاد زباله‌های یک شرکت نوشابه سازی که حامی مالی مشعل المپیک است از حمل این مشعل خود داری خواهد کرد.

آکوپیان موسس این انجمن گفته است: این اقدام ما در مورد ورزش و یا مخالفت با ورزش و ورزشکاران نیست بلکه با شرکت نوشابه‌سازی است که بیشترین آلودگی و تولید زباله‌ها را در سواحل فرانسه دارد.

مشعل المپیک هشتم ماه می‌به فرانسه می‌رسد و شرکت مشهور نوشابه سازی حامی مالی مشعل و مراسم آن در فرانسه است. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد
  • مشعل المپیک درفرانسه تحریم شد
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • ضرورت توجه به کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • گزارش جالب دویچه‌وله؛ روش های دور زدن تحریم ها ازسوی ایران و روسیه | چین در ظاهر هیچ نفتی از ایران وارد نمی‌کند؛ در عوض...
  • دویچه‌وله: تحریم‌ها ناکارآمد است اما غرب ناچار است تحریم کند!
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها