Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر پیشنهادی بهداشت گفت: طرح تحول نظام سلامت توانسته مشکلات زیادی را از دوش مردم کشورمان بردارد و من به عنوان کسی که در سازمان برنامه بودجه در کنار این تیم، منابع مالی آنرا مدیریت و هماهنگ می‌کردم به عنوان یک معتقد به این طرح اعلام می‌کنم نقاط قوت طرح را، بیش از پیش به جلو خواهم ببرد.  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سعید نمکی وزیر پیشنهادی بهداشت درمان و آموزش پزشکی در دفاع از برنامه‌های پیشنهادی خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با تبریک پیروزی سالگرد انقلاب اسلامی ایران، یاد شهدای انقلاب را که پرپر شدند گرامی‌داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از فراکسیون‌ها و کمیسیون‌های مجلس برای حمایت از بنده و برنامه‌هایم تشکر می‌کنم.

وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: از اینکه رئیس جمهور به من اعتماد کرد و مرا به عنوان وزیر پیشنهادی بهداشت درمان و آموزش پزشکی به خانه ملت معرفی کرده تشکر می‌کنم و امیدوارم که توفیق خدمت داشته باشم.

وی همچنین از موافقین و مخالفین تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد بتواند فرمایشات آن‌ها را پیگیری کند.

نمکی از همه افرادی که در سال‌های پس از انقلاب برای توسعه زیرساخت نظام سلامت اقدام کرده‌اند تشکر کرد و گفت: از وزیر سابق بهداشت که برای به ثمر رساندن طرح تحول نظام سلامت تلاش کرده و تشکر می‌کنم ضمن اینکه طرح تحول نظام سلامت توانسته مشکلات زیادی را از دوش مردم کشورمان بردارد و من به عنوان کسی که در سازمان برنامه بودجه در کنار این تیم، منابع مالی آنرا مدیریت و هماهنگ می‌کردم به عنوان یک معتقد به این طرح اعلام می‌کنم نقاط قوت طرح را، بیش از پیش به جلو خواهم ببرد.

وی گفت: برنامه‌های دیگر این طرح مانند حمایت از بیماران در هزینه‌های کمرشکن به خصوص هزینه‌های بستری، حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج و همچنین ماندگاری طبیب‌ها در نقاط محروم از حمایت‌هایی است که ما در این طرح آنرا ادامه خواهیم داد، اما طرح دارای نوسان‌هایی بوده است که همه ما به آن مستحضر هستید که باید به جنبه‌های اقتصادی طرح با نگاه کارشناسان به واکاوی بپردازیم.

نمکی اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد تا طرح نظام سلامت را به گونه‌ای پیش ببریم که متخصصین اقتصاد سلامت هم آن را بپذیرند ضمن اینکه با اجرای قوانین بالادستی در قانون برنامه پنجم توسعه که مغفول ماند و تکالیفی که نمایندگان مجلس در برنامه ششم توسعه به دوش ما گذاشته است مانند تدوین راهنما‌های بالینی و پزشک خانواده و سیستم ارجاع و به خصوص از همه مهمتر پرونده الکترونیک سلامت و نظام مالی پرداخت نوین آن را دنبال خواهیم کرد و تلاش داریم تا فاصله پرداخت بین پزشک و پرستار مرتفع شود.

ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزیر پیشنهادی بهداشت صحن علنی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«منم بچه مسلمان» هم با سیمرغ به تحول رسید

برنامه «منم بچه‌ها مسلمان» که جزو برنامه‌های پربیننده شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه پویاست، با آیتم‌ها و کاراکتر‌های جدید از عید سعید فطر روی آنتن رفته است.

محله، حیاط مسجد و شبستان جزو لوکیشن‌هایی است که این برنامه در آن ضبط شده است.

ساختار برنامه نمایشی بوده و هر روز در محله اتفاقی رخ می‌دهد که منجر به شکل‌گیری نمایش می‌شود و با مداخله عمو روحانی و اهالی محل ماجرا پایان می‌یابد.

همچون گذشته حجت الاسلام محمدصادق مقدسیان اجرای برنامه را برعهده دارد.

در کنار شخصیت عمو روحانی، آقای رنگ کار که فردی سربه هواست، آقای مهندس که در محله تعمیرگاه کامپیوتر و لوازم برقی دارد آقا ماشالله که راننده سرویس مدرسه است و گهگاهی به مسجد سر می‌زند و…

همچنین سه کاراکتر عروسکی در مجموعه جدید در کنار بازیگران و شخصیت‌ها قرار دارند. بهادر، که پسری پر انرژی است، اما کارهایش را با عجله انجام می‌دهد.
بنفشه خواهر بهادر هم از اواسط پروژه به این برنامه پیوسته است و غاغارخان، کلاغی است که در محل رفت و آند می‌کند و اشیا دور ریز را جمع می‌کند در ضمن با خبرچینی‌های خود دردسر‌هایی را به همراه می‌آورد.

برنامه «منم بچه‌ها مسلمان» به تهیه کنندگی مهدی نیک روش، کارگردانی مرضیه منصوری، سردبیری محمدحسین حبیبی در گروه خانه تولیدات جوان مرکز سیمرغ در ۱۰۰ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای تولید شده است.

امیرحسین انصافی، محمدحاجی بابایی، ماشالله کوهستانی، مهدی مقیم، آرش صادقیان، زهرا محمدباقری و… از جمله بازیگرانی هستند که در این برنامه حضور دارند.

«منم بچه‌ها مسلمان» روز‌های شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ و ۱۶ از شبکه قرآن و ساعت ۱۳ از شبکه پویا پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • «منم بچه مسلمان» هم با سیمرغ به تحول رسید
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد/ معلم ستون فقرات نظام آموزشی است
  • فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است
  • وزیر آموزش و پرورش : ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ امسال ۷۲ هزار معلم جذب می شوند
  • استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند