Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم مخدومی دبیر هفدهمین دوره جایزه قلم زرین در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص این جایزه ادبی گفت: برگزاری جایزه قلم زرین روال مشخصی دارد با توجه به اینکه ما آثار را در پنج رشته پژوهش ادبی، داستان بزرگسال، داستان کودک و نوجوان، شعر بزرگسال و کودک و نوجوان  بررسی می‌کنیم، در حال حاضر در مرحله انتشار فراخوان و جمع آوری آثار هستیم تا پژوهش و پالایش آثار انجام شود و گروه‌های داوری کار خود را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما از موسسه خانه کتاب لیست آثار منتشر شده در سال ۹۷ را گرفتیم،گفت: برای ناشرانی که احتمال می‌دادیم آثار قابل توجهی در زمینه‌های مرتبط با جایزه قلم زرین داشته باشند، فراخوان  جایزه را ارسال می‌کنیم و تمام تلاش ما این است اثری در جایزه قلم زرین جا نماند و تمام آثار منتشر شده در سال ۹۷ در این جایزه ادبی بررسی شوند. روال هرساله‌ جایزه قلم زرین این است که از یک شاعر در این جایزه تجلیل شود امسال هم این کار را خواهیم کرد اما هنوز  درباره‌ چهره سال ۹۷ به جمع بندی نرسیدیم و در آینده این چهره شناسایی خواهد شد.

دبیر هفدهمین جایزه قلم زرین با اشاره به اقداماتی که در این جایزه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام می‌شود، اظهار داشت:به آثاری که در ۱۶ دوره‌ گذشته برگزاری جایزه قلم زرین برگزیده شدند در این دوره توجه داریم.مهم این است آثار برگزیده در ۱۶ دوره‌ قبل جایزه قلم زرین دیده شود، مخاطب از آن استفاده کند و  تنها در یک دوره‌ خاص جایزه قلم زرین برگزیده نشود.

مخدومی با اشاره به اینکه این امکان در جایزه قلم زرین وجود دارد که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدام مجزایی در هقدهمین دوره جایزه قلم زرین داشته باشیم، بیان کرد: هنوز مشخص نیست به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تنها به آثار برگزیده جایزه قلم زرین توجه کنیم یا به این مناسبت کار‌های دیگری در این دوره جایزه انجام دهیم. امسال هم مانند سال‌های قبل تنها کتاب را ملاک داوری در جایزه قلم زرین قرار دادیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ادبیات بازار نشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۱۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میاندوآب در حاشیه این مسابقه با تبریک هفته سلامت اظهار داشت: سلامت همکاران و ایجاد نشاط و شادابی بین همکاران از اهمیت خاصی برخوردار است. حسین اصغری افزود: به منظور ترویج سبک زندگی سالم و همچنین ورزش و تحرک در بین همکاران، مسابقه فوتبال به همت واحد ورزش در چمن اختصاصی امور آب و فاضلاب شهرستان میانداب برگزار شد.  این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو