Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سرخپوشان می گوید آنها به دنبال برآورده کردن خواسته های هواداران این تیم هستند.

طرفداری- مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می گوید بازیکنان خیلی خوبی به ما اضافه شدند اما این را می‌دانیم که نیم‌فصل خیلی سختی در انتظار ما خواهد بود.

 

علی علیپور در گفت‌وگو با فارس، در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس، بازی با پدیده، شانس دعوت به تیم ملی فوتبال صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

نیم‌فصل دوم لیگ برتر از دو روز دیگر به صورت رسمی برای پرسپولیس آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت تیم را چطور می‌بینی؟

خدا را شکر که شرایط تیم و خودم خیلی خوب هستیم. ما یک اردوی خیلی خوب در قطر برگزار کردیم و نهایت استفاده را بردیم. الان برای بازی با پدیده آماده می‌شویم اما قبل از آن یک برد خوب مقابل سپیدرود از جام حذفی به دست آوردیم و در حال حاضر با شرایط خوبی آماده بازی روز چهارشنبه با پدیده می‌شویم. 

پدیده تا اینجای لیگ عملکرد خوبی داشته است. نظرت در این باره چیست؟

پدیده واقعاً تیم خوبی است و شرایط خیلی خوبی هم در جدول دارد. پدیده به دنبال قهرمانی و حتی کسب سهمیه آسیایی است و تا اینجای لیگ هم که دیدیم در بالای جدول حضور دارد اما به هر حال ما پرسپولیس هستیم و می‌دانیم که یک نیم‌فصل سخت در انتظار ما خواهد بود. بدون شک تک‌تک بازی‌های ما یک فینال به حساب می‌آید و امیدوارم با حمایت هوادارانمان بتوانیم از این بازی‌ها سربلند بیرون بیاییم و هوادارانمان را خوشحال کنیم. 

ماریو بودیمیر به عنوان بازیکن جدید به پرسپولیس اضافه شده و می‌خواهیم نظر تو را در خصوص هم‌بازی جدیدت که مهاجم هم است بدانیم. 

بودیمیر بازیکن خیلی خوبی است که در تیم مطرحی مثل دیناموزاگرب بازی کرده و همه از سطح فنی بالای او صحبت می‌کنند. او یک بازیکن باکیفیت اروپایی است و بدون شک در نیم‌فصل دوم کمک زیادی به پرسپولیس خواهد کرد تا در روند نتیجه‌گیری موفق‌تر باشیم.

 

پس از کسب عنوان آقای گلی در فصل گذشته انتظارات از تو بالاتر رفته و این فصل هم در کورس کسب عنوان آقای گلی هستی. فکر می‌کنی بتوانی باز هم این عنوان را تکرار کنی؟

به هر حال رسیدن به این موفقیت فردی نه تنها برای من بلکه برای هر بازیکنی خیلی مهم و با ارزش است اما اولویت برای من موفق شدن پرسپولیس است. ما نیم‌فصل دوم سختی داریم و باید همه تلاشمان را انجام دهیم تا بتوانیم موفق باشیم. بعد از آن باید به فکر رسیدن به موفقیت‌های فردی باشیم اما اولویت برای نه تنها من بلکه برای همه بازیکنان پرسپولیس رسیدن به موفقیت تیمی است. 

حسین ماهینی در گفت‌وگویش با خبرگزاری فارس اعلام کرد که رقبای پرسپولیس هر کاری می‌کنند تا این تیم قهرمان لیگ ایران نشود نظر تو در این باره چیست؟

با حرف حسین ماهینی کاملاً موافقم چرا که همه تیم‌ها علاوه بر تلاش برای رسیدن به موفقیت مقابل ما کاملاً دفاعی هم بازی می‌کنند و این مسائل کار ما را سخت‌تر خواهد کرد اما یک چیزی را باید بگویم و آن این است که به هیچ عنوان به حواشی کاری نداریم و فقط کار خودمان را می‌کنیم. ما در زمین بازی باید تمرکزمان روی خودمان باشد و به دنبال موفقیت و خوشحال کردن هواداران خودمان هستیم. 

جام ملت‌های آسیا تمام شد و در حالی که خیلی‌ها این شانس را برای تو قائل بودند که یکی از بازیکن حاضر در این مسابقات باشی اما کی‌روش روی نام تو خط قرمز کشید. افسوس از دست دادن این مسابقات را نمی‌خوری؟

همیشه یاد گرفته‌ام که افسوس خوردن هیچ فایده‌ای ندارد و فقط باید رو به جلو حرکت کرد. فکر کردن به گذشته هیچ سودی برای من نخواهد داشت اما هدف من رفتن و حرکت به سمت جلو است و همه تلاشم را می‌کنم تا بتوانم در آینده موفق باشم.

با تغییر در کادر فنی تیم ملی چقدر شانس ملی‌پوش شدن را برای خودت قائل هستی؟

قبل از هر چیزی باید این را بگویم که من به عنوان یک بازیکن موظف هستم که تلاش کنم و در صورت تلاش کردن است که می‌توانم موفق شوم. باید با عملکرد خوب بتوانم هم در پرسپولیس موفق باشم و هم به تیم ملی دعوت شوم. 

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس هم بالاخره باز شد و بازیکنان جدید به شما اضافه شدند. نظرت در خصوص این بازیکنان چیست؟ 

سروش رفیعی، مهدی شیری، مهدی ترابی، بودیمیر و ... همگی بازیکنان خوبی هستند که به ما اضافه شدند و با حضور آنها می‌توانیم عالی باشیم. مطمئناً نیم‌فصل خیلی خوبی در انتظار ما خواهد بود و تلاش خواهیم کرد تا انتظارات هوادارانمان را برآورده کنیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد

سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان" جهش تولید با مشارکت مردم" فعال سازی معادن کوچک مقیاس از جمله برنامه های سال جدید است که در اشتغال بخش معدن نیز بسیار تاثیرگذار می باشد. - اخبار بازار -

رضا محتشمی پور معاون معادن و فرآوری مواد معدنی وزارت صمت ضمن حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در ششمین نمایشگاه IRAN EXPO2024 و بازدید از دستاوردهای این مجتمع بزرگ صنعتی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت : با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان" جهش تولید با مشارکت مردم"  فعال سازی معادن کوچک مقیاس از جمله برنامه های سال جدید است که در اشتغال بخش معدن نیز بسیار تاثیرگذار می باشد.
وی ضمن افزود : فعال کردن بازار سرمایه نیز از جمله سایر اقدامات است تا از این طریق شرکت های بورسی بتوانند به بخش معدن ورود کنند البته این رویکرد سال گذشته با معدن جانجا محقق شد و امسال هم چنین برنامه هایی توسعه می یابد تا ظرفیت های معدنی کشور از طریق شرکت های بورسی فعال شده و سرمایه های خُرد وارد بخش معدن شوند.
معاون معادن و فرآوری مواد معدنی وزارت صمت در ادامه به اهمیت تامین مواد اولیه برای رشد تولید محصولات ارزش افزا در ذوب آهن اصفهان پرداخت و اظهار داشت : رویکرد معدنی این مجتمع عظیم صنعتی در دوره جدید متفاوت و اثربخش است و سبب شده با حضور فعال در مزایده های معدنی کشور موفقیت های خوبی را در سال گذشته کسب نماید.
محتشمی پور تصریح کرد : ذوب آهن اصفهان به دلیل شیوه تولید کوره بلند نیازمند نوع خاصی از مواد معدنی است و همچنین از یارانه انرژی هم برخوردار نیست ،در مقابل فولادی های دیگر با شرایط متفاوت تولید قرار دارند بنابراین ذوب آهن اصفهان کمبود مواد اولیه و سایر فولادی ها کمبود انرژی را تجربه می کنند.
وی اضافه کرد : معادن دولتی در قالب قراردادهای برداشت و فروش به صورت مداوم وارد مزایده می شوند و  انشاا... امسال هم با برگزاری مزایده چند معدنی که در اختیار ایمیدرو قرار دارد این روند ادامه می یابد که فرصت بسیار خوبی برای گسترش فعالیت های معدنی ذوب آهن اصفهان به شمار می رود.
معاون معادن و فرآوری مواد معدنی وزارت صمت گفت : در طول سالیان متمادی واحدهای معدنی ذوب آهن اصفهان گرفته شد و حتی واحدهای صنعتی که می توانست برای این مجموعه ارزش آفرین باشد مانند بخش ورق از آن جدا شد و این موضوع محدودیت هایی را برای شرکت ایجاد کرده است.
وی در پاسخ به این سوال که علت صدور مجوزهای احداث واحدهای فولادی با وجود کمبود مواد اولیه برای شرکت های فعلی چیست، چنین گفت : در طی سال های 97 و 98 بر اساس سیاست های موجود از جایگاه دولت و حاکمیت در قیمت گذاری زنجیره فولاد مداخله هایی صورت گرفت و این رویکرد باعث شد جذابیت سرمایه گذاری در پایین دست افزایش یافت و لذا شرکت های بسیاری وارد این مقوله شدند و راهکار برطرف شدن این چالش، ادغام شرکت های فولادی بزرگ با یکدیگر و همین طور مجموعه های معدنی است تا اشکالات موجود در زنجیره فولاد برطرف شود و همچنین توان سرمایه گذاری شرکت ها نیز افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است