Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@23:38:26 GMT

احتکار 7 تن گوشت گوساله دولتی در ستارخان

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۱۴۱۴

احتکار 7 تن گوشت گوساله دولتی در ستارخان

در جریان بازرسی عوامل معاونت نظارت بر اماکن عمومی به همراه سرپرست یکی از دادسراهای تهران، هفت هزار کیلو گوشت گوساله دولتی احتکار شده در ستارخان کشف شد.

به گزارش مشرق، پس از گزارش‌های واصله به نهادهای مربوطه مبنی بر احتکار گوشت در یکی از محله‌های ستارخان، روز گذشته عوامل معاونت نظارت بر اماکن عمومی به همراه سرپرست دادسرای ناحیه ۱۹ تهران برای بررسی صحت و سقم ماجرا به محل مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این بازرسی مشخص شد که بیش از هفت هزار کیلو گوشت گوساله که باید با قیمت ۲۹,۹۰۰ تومان بین شهروندان توزیع می‌شد، توسط فردی به هویت م. ک احتکار و به قیمت بیش از شصت هزار تومان بین رستوران‌ها تقسیم می‌شده است.

بیشتر بخوانید:

چرا بازار گوشت تنظیم نشد؟ مخفی کردن گوشت دولتی برای نورچشمی‌ها

بر اساس این گزارش، متهم شب گذشته دستگیر و پرونده قضایی در دادسرای مربوطه تشکیل شد.

کمیته مقابله با گرانفروشی پیرو تاکیدات ریاست قوه قضاییه و بخشنامه دادستان کل کشور در همه استان‌ها تشکیل شده است. بر این اساس دادستان تهران نیز با اشاره به تشکیل تیم‌های مشترک بازرسی با حضور معاونان دادستان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و تعزیرات در دادستانی تهران گفته است که از همه مراکز بزرگ توزیع بازدید و شیوه‌های توزیع مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

در همین زمینه تاکنون چندین مرتبه تیم‌های مشترک به سرپرستی معاونان دادستان تهران در مراکز عرضه اقلام اساسی حضور یافته و وضعیت موجود را مورد بررسی قرار داده‌اند.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 جام ملت های آسیا تحولات ونزوئلا جشنواره فجر احتکار اخبار حوادث دادسرای تهران گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمد محمدپور با اعلام این خبر بیان داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

وی اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، افزود: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول