Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سومین روز از دهه فجر، پروژه اجرای طرح هادی در روستای کبود گنبد با فرماندار و مدیر بنیاد مسکن شهرستان سلطانیه و با مشارکت دهیاری افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، این پروژه در مساحتی به میزان 2 هزار  و 500 متر مربع و با اعتباری بیش از 780 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

 

اجرای طرح هادی یکی از رویکردهای بنیاد مسکن در راستای توسعه و عمران روستاها است که یکی از مسیرهای مهم تحقق توسعه محلی به شمار می آید که با مشارکت جامعه محلی و برمبنای ظرفیت سازی و توانمند سازی اجتماعات روستایی صورت می گیرد، بنابراین در چارچوب نظام برنامه ریزی ، جهت پاسخگویی به نیازهای متفاوت روستاییان و به ویژه هدایت توسعه کالبدی روستا، طرحهای هادی روستایی مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است همزمان با ایام اله دهه فجر، پروژه های طرح هادی در ۲۲ روستای دیگر استان با اعتباری بیش از ۴۸ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر گروه سرود کانون های مساجد سرود دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر دهه فجر طرح هادی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۱۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد

شهردار اصفهان گفت: زنجیره افتتاح پروژه‌ها با بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور و ۱۵ پروژه خدماتی گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه از دوشنبه هفته جاری در شهر اصفهان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان برنامه‌های متنوعی برای گروه‌های سنین مختلف از بعدازظهر تا پاسی از شب در اماکن عمومی از جمله کوه صفه، میدان امام (ره)، محور چهارباغ و در دل محلات، فرهنگسراها، میادین و میدان‌چه‌های شهر در حال برگزاری است و گردشگرانی از کشور و مهمانانی از خارج کشور برای حضور در برنامه‌های مورد علاقه خود به اصفهان آمده‌اند که امیدواریم همه بتوانند از این برنامه‌های متنوع و جذاب بهره‌مند شوند.

وی با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها و تبریک این روز به اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: تشکیل شوراها اتفاق خوبی در کشور بود که موجب جهش در مدیریت شهری شد و از نعمت واگذاری کارها به مردم از طریق شوراها، شهرها رشد فزاینده ای پیدا کرد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در اصفهان نیز در این دوره مدیریت شهری شهرداری و شورا در تعامل سازنده توانستند منشأ خیر و برکت شوند

وی با اشاره به اینکه سال گذشته هر دو هفته یکبار در هر منطقه پروژه‌های آماده بهره‌برداری را افتتاح و تحت عنوان «به احترام مردم اصفهان» تقدیم شهروندان می‌کردیم، خاطرنشان کرد: از دوشنبه هفته جاری زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان با بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور و ۱۵ پروژه خدماتی گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه آغاز می‌شود که امیدوارم شهروندان در این برنامه حضور به هم رسانند و از این فضای زیبا لذت ببرند.

کد خبر 748216

دیگر خبرها

  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی