Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونالد ترامپ گزارش‌های منتشر شده مبنی بر اینکه مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا می‌خواهد از حوزه محل سکونتش در کانزاس برای حضور در سنا کاندیدا شود را رد کرد. آفتاب‌‌نیوز : دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در برنامه‌ای درباره انتشار گزارش‌هایی مبنی بر استعفای احتمالی مایک پامپئو از وزارت خارجه برای شرکت در سنا گفت: پامپئو هیچ تمایلی برای ترک دولت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: من از او این سوال را پرسیدم و وی گفت که به هیچ وجه نمی‌خواهد دولت را ترک کند. من فکر نمی‌کنم او این کار را انجام دهد. او به عنوان وزیر خارجه آمریکا کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد. مردی با شخصیت، خوب و با انرژی زیاد است.
به نقل از پایگاه خبری هیل، ترامپ گزارش‌های منتشر شده مبنی بر مذاکرات وی با میچ مک‌کانل رهبر اکثریت سنا به عنوان گزینه جایگزین به جای پامپئو در وزارت خارجه را "اخبار جعلی" اعلام کرد.
پس از اینکه پت رابرتز سناتور کانزاس اعلام کرد که در انتخابات ۲۰۲۰ شرکت نمی‌کند، برخی رسانه‌ها اعلام کردند که مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا می‌خواهد از حوزه محل سکونتش در کانزاس برای حضور در سنا کاندیدا شود.
پامپئو ماه گذشته میلادی در گفت‌وگو با شبکه فاکس نیوز اعلام کرد، در نظر دارد تا زمانیکه دونالد ترامپ بخواهد در وزارت خارجه آمریکا بماند.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترامپ پامپئو سنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد

 دونالد ترامپ در گفتگو گو با مجله تایم با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، گفت: افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند.

به گزارش تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در گفتگو با مجله تایم با انتقاد از نتانیاهو، گفت: انتقادها از "بنیامین نتانیاهو" بجاست، چرا که نتوانست مانع کشته شدن غیرنظامیان اسرائیلی در هفتم اکتبر شود.

رییس جمهور سابق آمریکا با تاکید بر این موضوع که افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند، افزود: خیلی‌ها از هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) اطلاع داشتند، اما اسرائیل اطلاع نداشت و نتانیاهو به همین خاطر خیلی ملامت و سرزنش می‌شود.

ترامپ ادامه داد: آنچه در هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) رخ داد، نباید هرگز اتفاق می‌افتاد، همه چیز برای جلوگیری از آن وجود داشت.

دونالد ترامپ پیش از این با انتقاد از عملکرد جو بایدن، رییس جمهور آمریکا گفته بود که اگر من رئیس‌جمهور بودم هفتم اکتبر هرگز اتفاق نمی‌افتاد، حتی یک فرصت کوچک.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را ناقض حقوق بشر اعلام کرد
  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست
  • صنعا: واشنگتن مانع صلح در یمن و توقف کشتار در غزه است
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف