Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@23:43:19 GMT

راز سوت عجیب بازی ایران - ژاپن

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۱۹۴۳

راز سوت عجیب بازی ایران - ژاپن

بارها این اتفاق در ورزشگاه‌های خارجی هم افتاده که تماشاگری سوت بزند ولی معمولاً بازیکنی اشتباه نکرده است اما در بازی ژاپن بازیکنان ایران دچار اشتباه شدند و توپ را ول کردند تا آنها توپ را سانتر و بعد گل کنند.

به گزارش ایسنا، خبرآنلاین نوشت: «پرونده جام ملت‌ها تمام شد و رفت اما هنوز یک مسئله مبهم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه کسی در بازی ایران و ژاپن سوت زد که بازیکنان تیم ملی به اشتباه افتادند؟ اکثر ظرفیت ورزشگاه در اختیار ایرانی‌ها بود. طرفداران هم گهگاه با خود سوت به ورزشگاه می‌برند و شده در بازی‌های مختلف حتی به جای داور سوت زده‌اند. بارها این اتفاق در ورزشگاه‌های خارجی هم افتاده ولی معمولاً بازیکنی اشتباه نکرده است ولی در بازی ژاپن بازیکنان ایران دچار اشتباه شدند و توپ را ول کردند تا آنها توپ را سانتر و بعد گل کنند.

بعد از بازی ژاپن از هر کدام از بازیکنان تیم ملی در این باره می‌پرسیدیم، به درستی جواب نمی‌داد. از روزبه چشمی بگیرید تا مسعود شجاعی و سردار. همه می‌گفتند حالا یک اشتباهی رخ داده است. آنها یکجورهایی این موضوع را تائید می‌کردند که بازیکنان فکر کرده‌اند داور سوت زده است.

در این باره فیلیپه یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی هم می‌گوید: «راستش ما هم صدای سوت را در ورزشگاه شنیدیم و احساس کردیم داور سوت زده است. به همین خاطر بازیکنان دچار اشتباه شدند.»

هیچکدام از بازیکنانی که در آن صحنه بودند بعد از بازی صحبتی در این باره نکردند. تلاش کردیم تا از کنعانی‌زادگان و مرتضی پورعلی‌گنجی در این باره سوال کنیم ولی هیچکدام حرف نزدند و به این سوال پاسخی نداند ولی ظاهراً آنها در رختکن هم گفته بودند یک نفر سوت زده و آنها دچار اشتباه شده‌اند.

حالا اینکه سوت را چه کسی زده، واقعاً علامت سوال بزرگی است ولی هر چه بود همان سوت نقش کلیدی و مهمی در حذف ایران از جام ملت‌ها داشت. تصور کنید اگر بازیکنان دچار اشتباه نمی‌شدند، کسی توپ را رها نمی‌کرد که بازیکن ژاپن آن را بگیرد و ارسال کند و در ادامه تبدیل به گل شود. این بخش از بازی ایران و ژاپن مثل یک معما می‌ماند. کسی هم نمی‌تواند جواب این معما را بدهد؛ نه بازیکنان، نه اعضای کادر فنی و نه حتی تماشاگران.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ دیدار ایران و ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن

پسر یکی از مربیان تیم فوتبال استقلال در جریان تماشای دیدار آبی‌پوشان مقابل ذوب‌آهن اصفهان دچار حادثه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شب گذشته تیم فوتبال استقلال در حالی با نتیجه 2 بر یک مقابل ذوب‌آهن به برتری دست یافت که برخی از بازیکنان از جمله روزبه چشمی، جلال‌الدین ماشاریپوف، آرش رضاوند و ... پس از رسیدن به رختکن از خستگی نای راه رفتن نداشته و روی زمین افتادند.

امروز (سه‌شنبه) با تصمیم کادر فنی، بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند و نفراتی که روز گذشته به میدان رفتند به تمرین ریکاوری پرداختند و سایر نفرات تمرینات تاکتیکی را پشت سر گذاشتند. آبی‌پوشان فردا به استراحت می‌پردازند و دور جدید تمرینات از روز پنجشنبه برای آماده‌سازی دیدار با فولاد خوزستان پیگیری خواهد شد.

نکته دیگر در دیدار استقلال با ذوب‌آهن، حادثه برای پسر محمد نوازی بود که پس از گل دوم، کتف او دَر رفت و پس از پایان بازی، پزشکان کتف او را جا انداختند.

تیم استقلال دوشنبه هفته آینده در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • اظهارات عجیب تتلو در دادگاه پایانی ؛ برای مشروبات الکلی جایگزین گیاهی معرفی کردم !
  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • اریک تن هاخ: از حرف های برونو فرناندز اشتباه برداشت کردید
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد