Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@15:48:52 GMT

رئیس جدید اتحادیه ناشران انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۱۹۵۰

رئیس جدید اتحادیه ناشران انتخاب شد

هومان حسن‌پور به‌عنوان رئیس جدید اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، جلسه تعیین سمت‌های اعضای هیئت‌مدیره جدید اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران امروز (دوشنبه، ۱۵ بهمن‌ماه) برگزار شد؛ در این جلسه هومان حسن‌پور به عنوان رئیس انتخاب شد، همچنین محمود آموزگار به عنوان نایب‌رئیس اول و کاظم علمی به عنوان نایب‌رئیس دوم تعیین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن قربانی به عنوان خزانه‌دار و نسرین سیاح‌فر نیز به عنوان دبیر اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران انتخاب شدند. سیدرفیع احمد جواهری و محمدمهدی فخری‌زاده هم دیگر اعضای هیئت‌مدیره هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران هفتم بهمن‌ماه برگزار شد. در این دوره ۱۲۰۳ نفر حائز شرایط رأی دادن شناخته شدند که از میان آن‌ها ۴۵۱ نفر در انتخابات شرکت کردند. بنا بر اعلام، ۴۴۸ رأی و ۳ رأی سفید برای هیئت‌مدیره ثبت شده است.

نتیجه انتخابات نیز به این شرح اعلام شد: کاظم علمی با ۳۴۷ رأی، محمود آموزگار با ۳۴۰ رأی، حسن قربانی با ۳۰۴ رأی، محمدمهدی فخری‌زاده با ۳۰۱ رأی، هومان حسن‌پور با ۳۰۰ رأی، نسرین سیاح‌فر با ۲۳۸ رأی و سیدرفیع احمدجواهری با ۲۷۷ رأی به عنوان اعضای هیئت‌مدیره و علی‌اکبر تورانیان با ۱۱۳ رأی، عبدالحمید سیاح با ۱۰۱ رأی و فرهاد تیمورزاده با ۵۷ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت‌مدیره انتخاب شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتحاديه ناشران و كتابفروشان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۱۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها پولدار می‌شوند

به گزارش همشهری آنلاین، مدیران هلدینگ خلیج فارس در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال اعلام کردند که تا آخر فصل با کادر فنی و بازیکنان این تیم تسویه حساب می‌کنند و همچنین طلب فصل قبل برخی از اعضای این تیم را هم پرداخت می‌کنند. از این رو استقلالی‌ها طی یک ماه آینده پولدار شده و در شرایط مالی خوبی قرار خواهند گرفت.

در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال همچنین در ارتباط با مطالبات این باشگاه هم گزارشی به مدیران هلدینگ داده شد تا حسابرسی‌های لازم در ارتباط با پرداخت این مطالبات انجام شود.

کد خبر 847899 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند