Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@18:00:24 GMT

۱۷ میلیارد ریال به بهسازی جاده برزک کاشان تخصیص یافت

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۲۲۴۲

۱۷ میلیارد ریال به بهسازی جاده برزک کاشان تخصیص یافت

سیدجواد ساداتی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به حضور وزیر راه و شهرسازی در کاشان اظهار داشت: کلنگ زنی فاز دوم جاده برزک با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال با حضور وزیر راه به زمین زده شد و موضوع بعدی در مورد کنارگذر آران و بیدگل بود و دستورات لازم را در مورد رفع موانع پیشرفت این موضوع صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تخصیص هفت هزار متر زمین در شهرک خاتم الانبیاء ویژه ساخت مسکن برای افراد بی بضاعت خبر داد و افزود: با توجه به سهمیه‌های فعلی جذب شده مقرر شد تخصیصی برای استان اصفهان قرار بگیرد و طبیعتا کاشان نیز از این سهمیه بهره مند می شود.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل  با اشاره به سفر سرپرست وزارت بهداشت به کاشان افزود: یکی از موضوعات مطرح شده در این سفر بیمارستان بقیه الاعظم(عج) بود که مقرر شد به این بیمارستان اعتبار خوبی در سال ۹۸ تخصیص پیدا کند و با مشارکت خیران به بهره برداری برسد.

وی از تامین اعتبار سرپرست وزارت بهداشت ویژه ساخت بیمارستان های آران و بیدگل و تجهیزات قسمت های جدید دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد و ابراز داشت: در مورد بیماری سالک در منطقه دستور داده شد طرحی توسط دانشگاه علوم پزشکی کاشان ارائه و تامین اعتبار آن توسط وزارت بهداشت انجام شود و دستوراتی را نیز در مورد ایجاد دانشکده داروسازی داده شد.

ساداتی نژاد از تخصیص بودجه ۵۹۰ میلیارد ریالی کاشان از بودجه ۹۸ خبر داد و افزود: ۲۰۰ میلیارد ریال بودجه در راستای ادامه عملیات جاده برزک، کامو، موته و مشهد اردهال و ۲۵۰ میلیارد ریال جهت تکمیل عملیات دو بانده شدن جاده کاشان به بادرود تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل جاده آران و بیدگل به گرمسار نیز اعتبار ۸۰ میلیارد ریال تعریف شده است، ابراز داشت: در کمیسیون تلفیق تلاش شده است که با توجه به محدودیت‌های مالی و شرایط تحریمی وضعیت مطلوب‌تری در حوزه آموزش و پرورش و علم و فناوری به وجود آوریم.

کد خبر 4533232

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۴.۳ میلیارد ریال تسهیلات به مردم تنگستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به راه‌اندازی میز خدمت مسئولان استان در تنگستان گفت: در این راستا مشکلات مختلف بررسی شد و ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه، ضروری و کارگشایی اختصاص یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تنگستان، اکبر پورات ظهر امروز در حاشیه میز خدمت در شهرستان تنگستان با اشاره به اعزام کاروان خدمت مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر به تنگستان اظهار داشت: در میز خدمت شهرستان تنگستان همراه با کاروان خدمت مسئولان به این شهرستان با 160 نفر از مردم با حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر دیدار چهره به چهره انجام شد.

وی بررسی طرح‌های عمرانی و اقتصادی را از دیگر برنامه‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر به شهرستان تنگستان، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه راه‌اندازی میز خدمت اقدام بسیار ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم، تصریح کرد: در این دیدار 4 میلیارد و 350 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه، ضروری و کارگشایی و یک میلیارد و 640 میلیون ریال مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند در تنگستان اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین 3 فقره برقراری مستمری و یک مورد حق پرستاری و تعدادی بسته معیشتی به افراد درخواست کننده اهدا شد و فاکتورها و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان بوشهر تقبل هزینه شد. در این دیدارها مهمترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرا طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره‌کل ورزش و جوانان بود.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴.۳ میلیارد ریال تسهیلات به مردم تنگستان
  • تخصیص اعتبار برای مرمت مساجد تاریخی «چهلستون» و «یری پایین» زنجان
  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار