Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@18:11:02 GMT

مدارس کشور روز یکشنبه 21 بهمن تعطیل نیست

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۲۲۶۴

مدارس کشور روز یکشنبه 21 بهمن تعطیل نیست

رکنا: قائم مقام وزیر آموزش و پرورش خبر تعطیلی مدارس در روز یکشنبه هفته آینده 21 بهمن را که برخی کانال ها در فضای مجازی منتشر کرده اند، تکذیب کرد.

به گزارش رکنا، امیرعلی نعمت الهی در گفت وگو با رسانه ها گفت: وزارت آموزش و پرورش تابع تصمیم های دولت است و هنوز هیچ تصمیمی درباره تعطیلی مدارس در روز 21 بهمن اتخاذ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه روز یکشنبه ۲۱ بهمن مدارس همانند روزهای عادی در ساعات مقرر دایر خواهند بود، افزود: در صورتی که تصمیم جدیدی گرفته شود، از طریق پورتال رسمی وزارت آموزش و پرورش و رسانه‌های رسمی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس فضای مجازی وزیر آموزش و پرورش بهمن تعطیل عکس فیلم بیمارستان جوان تصاویر امام خمینی فراری قتل پوشش مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند درصد مدارس استان سمنان تخریبی است؟

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان آمار مدارس تخریبی این استان را اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید جمال وزیری محبوب عصر امروز در نشست مدیران و معاونان آموزش و پرورش استان سمنان در سالن جلسات این اداره کل اظهار داشت: بر اساس آمارهای موجود بین 33 تا 35 درصد مجموع مدارس استان سمنان تخریبی است.

وی با اشاره به اهمیت نوسازی مدارس تخریبی استان سمنان تصریح کرد: در حال حاضر مهم‌ترین چالش فعلی این‌مجموعه مدارس و فضاهای آموزشی تخریبی و فرسوده در غرب استان سمنان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای شناسایی و اولویت‌بندی نوسازی مدارس این استان عنوان کرد: بیش‌تر عمده مدارس تخریبی استان سمنان مربوط به حاشیه شهرها است.

وزیری محبوب با بیان اینکه در سال گذشته، مبلغ اعتبارات ویژه بهسازی فضاهای آموزشی استان سمنان حدود 2 هزار میلیارد ریال بوده است تصریح کرد: میزان اعتبارات این بخش امسال به 10 هزار میلیارد ریال رسیده است.

وی با اشاره به سفر وزیر آموزش و پرورش به استان سمنان در حاشیه حضور رئیس‌جمهور در این استان خاطرنشان کرد:‌ در جریان این سفر، مشکلات و دغدغه‌های موجود در حوزه آموزش و پرورش به مسئولان مربوطه، ارائه و در آینده‌ای نزدیک با مساعدت لازم، برخی از این مسائل، رفع و حل خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به اینکه بیش از 375 هزار میلیارد تومان اعتبارات از محل اجرای مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد آموزش و پرورش استان سمنان جذب شده است گفت: در تلاشیم تا نهضت مدرسه‌سازی را با کمک دولت، مجمع خیران در استان راه‌اندازی و محقق سازیم.

وزیری محبوب به آخرین وضعیت نیروی انسانی در نظام تعلیم و تربیت استان سمنان اشاره و بیان کرد: در سال تحصیلی آینده با استخدام جدید و تأمین نیروی انسانی، مشکلی در بحث ساماندهی نیروها نخواهیم داشت، اما سازماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش و فرایند پروژه مهر تابستان امسال انجام می‌شود.

وی  ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره 124 شهید فرهنگی و 622 شهید دانش‌آموز و شهید استاد مرتضی مطهری، در توصیف جایگاه معلم اظهار داشت: واژه معلم، ماندگارترین واژه در هستی و نام معلم قرین با علم‌آموزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان به درپیش بودن روز و هفته گرامیداشت مقام معلم اشاره و با تأکید بر این‌که معلم باید دانش‌آموزان خود را بر مبنای استعدادهای ذاتی به شکوفایی برساند افزود: مدرسه، دالان دانشگاه نیست؛ بلکه محلی برای کارآفرینی است و کار معلم در واقع تحویل دادن انسان توانمند به جامعه است

وزیری محبوب تصریح کرد: معتقدیم نجات یک دانش‌آموز در مسیر رشد طبیعی خود نجات یک جامعه است و از نگاه ما هر دانش‌آموزی که در مدرسه شکوفا می‌شود تحول‌گر یک جهان خواهد بود.

وی نقش معلم در جامعه را به‌عنوان یک تسهیل‌گر دانست و افزود: معلم تنها نقش یاددهی را ندارد و سیاست اصلی آموزش و پرورش هم آموزش علم نافع و رساندن فرد به بلوغ شخصیتی است.

وزیری یادآور شد: کار معلم این است که انگیزه را در وجود دانش‌آموزان بی‌انگیزه، شعله‌ور کند و علاوه بر نیاز  علمی به نیازهای اخلاقی و معنوی آن‌ها توجه ویژه داشته باشد.

وی هم‌چنین با اشاره به عملکرد و اقدامات اجرایی آموزش و پرورش استان در یک‌سال اخیر، حفظ آرامش، گسترش هم‌دلی و هم‌افزایی بین کارکنان و انسجام درون‌سازمانی را مهم‌ترین دستاورد این‌مجموعه، عنوان کرد و اظهار داشت: احساس رضایت معلم برای حضور در سر کلاس ازجمله موضوعاتی است که در نتیجه آرامش و هم‌دلی بین کارکنان این حوزه به دست آمده است.

انتهای پیام/363/.

دیگر خبرها

  • چند درصد مدارس استان سمنان تخریبی است؟
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • موج گرمای کم‌سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه ؛ توقف در بدیهیات
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟