Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه ما امروز از نیروی انسانی معنویت‌محور برخورداریم، گفت: هنگامی که تربیت نیروی انسانی بر اساس ارزش‌های اسلامی، انسانی و اخلاقی باشد، نیروی انسانی تبدیل به نیروی معنویت‌محور می‌شود.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» صبح دوشنبه در نشست فرماندهان یگان‌های تابعه ستاد ارتش اظهار داشت: جامعه انسانی همواره بر روی افرادی که لباس سربازی و دفاع از کشور را به تن دارند به عنوان حافظان امنیت حساب باز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با برشمردن تمایزات فرماندهی در شرایط قبل و بعد از انقلاب اسلامی گفت: امروز فرماندهی با پیش از انقلاب متفاوت است؛ چراکه در انقلاب متأثر از مکتب اسلام، فرماندهی بر قلب و روح نیرو‌ها مطرح است و یک فرمانده باید به گونه‌ای رفتار کند که نیرو‌ها با دل و جان فرامین او را اجرا کنند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش ادامه داد: فرمانده باید به گونه‌ای فرماندهی، تصمیم‌گیری و رفتار کند که سرباز در سخت‌ترین شرایط نیز همچون شرایط جنگی از او فرمان ببرد.

امیر سیاری با بیان اینکه ما امروز از نیروی انسانی معنویت‌محور برخورداریم، افزود: هنگامی که تربیت نیروی انسانی بر اساس ارزش‌های اسلامی، انسانی و اخلاقی باشد، نیروی انسانی تبدیل به نیروی معنویت‌محور می‌شود و امروز ارتش جمهوری اسلامی از چنین نیرویی برخوردار است.

وی تأکید کرد: فرمانده خوب باید از ویژگی‌هایی چون تواضع، ادب، اقتدار، آگاهی، اخلاق، انسانیت، ایمان، اعتقاد راسخ، توجه به نیرو و... برخوردار باشد تا بتواند در حوزه فرماندهی، عملکرد مطلوبی داشته باشد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به تأکید فرمانده معظم کل قوا در خصوص تربیت سربازان گفت: ایشان فرمودند که ما سربازانی متدین و انقلابی، خوش‌بین به نظام و ارتش و امیدوار به آینده تربیت کنیم و ما باید تمام تلاش خود را در راستای تحقق این هدف انجام دهیم.

وی با بیان اینکه سربازان، فرزندان معنوی ما در نیرو‌های مسلح هستند، تصریح کرد: فرماندهی بر اساس ارزش‌های انقلاب، امری دشوار و حساس است؛ لذا باید آمادگی‌های خود در زمینه‌های مختلف را ارتقا دهیم و به مسائل آموزشی و تربیتی جوانان و کارکنان سازمانی اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

دریادار سیاری با اشاره به اینکه امروز حوزه فرماندهی امری تخصصی است، گفت: با پیشرفت‌های عمده‌ای که امروز در حوزه تکنولوژی و فناوری اتفاق افتاده است، سطح آگاهی نیرو‌ها بالا رفته و این باعث شده تا کار فرماندهی به امری تخصصی تبدیل شود.

در پایان این مراسم از فرماندهان برتر ستاد آجا تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر سیاری کارکنان ارتش ارتش ایران فرماندهان ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان

نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم حفاظت از زیرساخت‌ها و نیروی انسانی سازمان فنی و حرفه‌ای در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، شامگاه دوشنبه _دهم اردیبهشت_ در دیدار با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سنندج اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای سرمایه‌ای است که به صورت گسترده در حال فعالیت بوده و کارکنان دلسوز و مجربی دارد.

وی بر لزوم حفاظت از زیرساخت‌های این سازمان در استان تاکید کرد و افزود: نگهداری از آن توجه ویژه‌ای را می‌طلبد.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: بیشتر افراد ماهر در این حرفه در حال بازنشستگی هستند بنابراین ضروری است برای استخدام افراد جدید تدبیری شود چرا که نیروی انسانی کافی در استان وجود دارد.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به زیرساخت‌های مناسب در دانشگاه فنی و حرفه استان خواستار حمایت مسئولان و رسیدگی به وضعیت نیروی انسانی آن شد.

وی با اشاره به اینکه در کردستان مشکلات زیادی در خصوص بیکاری وجود دارد، تصریح کرد: تمرکز دشمن همواره بر استان‌های مانند کردستان و سیستان و بلوچستان است و می‌طلبد که توجه ویژه‌ای به این استان‌ها شود تا شاهد به ثمر نشستن زحمات دولت نیز باشیم.

کد خبر 749190

دیگر خبرها

  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • کارگر؛ رضایت شغلی و توسعه اقتصادی
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت