Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@10:17:00 GMT

رونمایی از مستند «عزت» در تلویزیون

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۲۳۵۴

امروز در مراسمی با حضور معاون سیما، از مستند سینمایی «عزت» رونمایی شد. در این مراسم که با حضور عزت‌الله مطهری (شاهی) همراه بود، همچنین ساخت سریالی از زندگی این مبارز انقلابی از سوی معاون سیما پیشنهاد شد.

به گزارش ایسنا، این مستند سینمایی ۶۰ دقیقه‌ای به کارگردانی ایمان گودرزی، زندگی مبارزاتی عزت الله مطهری (شاهی) در دوران ستم شاهی را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستند از دوران کودکی تا اوج مبارزات عزت شاهی با رژیم پهلوی را به تصویر می‌کشد. مستند "عزت" نگاه متفاوتی به انقلاب اسلامی ایران داشته و به لحاظ تحقیقاتی و روایی، مدت طولانی صرف تولید آن شده است.

در این مستند سینمایی تقریباً همه افرادی که در مسیر زندگی اجتماعی و بخصوص مبارزاتی عزت مطهری قرار داشتند، پس از جستجوهای فراوان شناسایی و مقابل دوربین قرار گرفته‌اند.

این مستند امروز ۱۵ بهمن با حضور مرتضی میرباقری (معاون سیما) و مدیران شبکه یک، رونمایی شد.

همچنین به مناسبت دهه مبارک فجر قرار است این مستند جمعه ۱۹ بهمن بین دو بخش خبری ساعت ۱۹ و ۲۱ روی آنتن شبکه یک برود. ساعت ۱۵ دقیقه بامداد شنبه ۲۰ بهمن نیز این مستند از همین شبکه بازپخش می‌شود.

عوامل تولید مستند سینمایی "عزت" عبارتند از: تصویربردار وحید نجف زاده، تدوین و فتوگرافیک سید حسن ایزدی، صدابردار احسان افشار، مدیر تولید امین گودرزی، ترکیب صدا حیدر ذوالفقاری، بازیگران امین بنایی، روح الله جوکار، محمدعلی علایی.

مستند سینمایی "عزت"به تهیه کنندگی ایمان گودرزی کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مستند عزت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی

قسمت جدید برنامه کافه مستند امشب جمعه هفتم اردیبهشت با گفت‌وگو درباره مستند آقای خاص از شبکه افق پخش می‌شود.

این مستند به کارگردانی سجاد ترابی تلاش دارد اطلاعات تازه‌ای درباره محمد بنا سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی و آقای خاص کشتی ایران ارائه دهد و با روایت ناگفته‌هایی به فراز و فرود‌های زندگی حرفه‌ای این مربی محبوب کشتی می‌پردازد. فرزاد حسنی نیز راوی این مستند است.

«آقای خاص» مستندی نیمه بلند است که در هفدهمین جشنواره مستند سینماحقیقت حضور داشت و قرار است برای نخستین بار از تلویزیون پخش شود.

بعد از پخش این مستند، در میز نقد «کافه مستند» داوود مرادیان و مهدی انصاری میزبان سجاد ترابی، کارگران این اثر هستند و درباره مسائل فنی این فیلم و همچنین نکات مربوط به مستند‌های ورزشی گفت‌وگو می‌کنند.

در میز محتوایی برنامه نیز داوود مرادیان میزبان علی محمدی قهرمان کشتی فرنگی و همچنین مدیر تیم‌های ملی کشتی خواهد بود تا درباره محمد بنا و ویژگی‌های این اسطوره کشتی ایران با یکدیگر صحبت کنند. در میز مستند برنامه نیز امیر مهریزدان مدیر پیشین مرکز مستند سوره که به تازگی ماموریت دو ساله‌اش در این مرکز به اتمام رسیده مهمان برنامه است تا درباره مسائل جاری حوزه مستند و مشکلات مستندسازان گفت‌وگو کند.

«کافه مستند» به تهیه کنندگی محمدعلی محمددوست و با اجرای داوود مرادیان در گروه مستند شبکه افق تولید می‌شود و تلاش می‌کند نگاه متفاوتی به مقوله مستند داشته باشد. «کافه مستند» هر هفته جمعه شب‌ها ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می‌شود.

منبع: روابط عمومی مستند آقای خاص

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی