Web Analytics Made Easy - Statcounter

روستاهای«ویر» و «یوسف آباد» از استان زنجان به مرحله نهایی پنجمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب راه یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، پس از سه مرحله داوری از میان ۱۴۰۶ روستای شرکت کننده از تمامی استان های کشور در پنجمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران ۵۹ روستا و منطقه عشایری از ۲۱ استان کشور به مرحله نهایی این جشنواره رسیدند و برای کسب ۱۰ روستای برگزیده این جشنواره به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین در بخش استمرار، ۲۱ روستاها و مناطق عشایری برگزیده چهار دوره قبل این جشنواره به رقابت خواهند پرداخت و یک روستا به عنوان برگزیده برگزیدها از سوی هئیت داوران این جشنواره انتخاب خواهد شد.

 

داوری مرحله نهایی پنجمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران سه شنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۷ در محل سالن جلسات دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد و روستاها و مناطق عشایری برتر انتخاب خواهند شد.

 

از مهمترین ملاک های داوری آثار و مستندات این دوره می توان میزان تناسب برنامه­های اجرا شده با نیازهای محلی، ارزش‌های دینی و ملی، مشارکت و جذب طیف گسترده مخاطبان به‌ویژه زنان و کودکان و نوجوانان در برنامه‌های کتابخوانی، میزان اثر بخشی فعالیت‌های ترویجی و کتابخوانی اجرا شده در گسترش کتابخوانی، خلاقیت و نوآوری در برنامه های اجرا شده، قابلیت الگوبرداری، گسترش و اجرایی شدن برنامه های روستا در دیگر مناطق و روستاها و انسجام و پیوستگی برنامه ها اشاره کرد.

 

روستاهای«ویر» و «یوسف آباد» هم از استان زنجان به مرحله نهایی پنجمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب راه یافته است.

 

 

 

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر گروه سرود سرود انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد فیلم فجر نشست خبری کانون های مساجد جشنواره عشایر و روستاهای دوستدار کتاب جشنواره روستاهای دوستدار کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

سازمان لیگ برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور را اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403

چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک، ساعت 18:15، ورزشگاه شهید نصیری یزد
تراکتور تبریز - مس رفسنجان، ساعت 19، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران، ساعت 19، ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان
 سپاهان اصفهان - ملوان بندر انزلی، ساعت 19:30، ورزشگاه نقش جهان اصفهان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخاب دو روستای اردبیل به عنوان روستای «دوستدار کتاب» در کشور
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • عرضه «بحر المحبه فی اسرار الموده» در نمایشگاه کتاب
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»